ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
האינטרנט הורס להם את הפרנסה 
 
 ביצת הזהב אינה עונה   
 
מערכת חיים ברשת

תעשיית המוזיקה האמריקאית מדווחת על נפילה חדה במכירת תקליטורים ומאשימה את רשת האינטרנט במצבה העגום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דו"ח שהוציאה התאחדות מפיצי המוזיקה בארה"ב, ה-RIAA, מדווח על ירידה של 7 אחוזים בהיקף מכירות התקליטורים בארה"ב, בחצי הראשון של שנת 2002. ארגון המפיצים מסר כי הירידה במכירות עלתה לתעשיית המוזיקה 284 מיליון דולרים במכירות שלא בוצעו.

דו"ח נפרד שהוציא ה-RIAA ,הדן בהרגלי צריכת המוזיקה, של צרכנים בגילאים 12-54 מראה כי רוב הצרכנים מורידים יותר מוזיקה און-ליין וקונים פחות תקליטורים. מחקרים קודמים, שנערכו ע"י גורמים עצמאיים שלא קשורים לתעשיית המוזיקה, הראו דווקא כי גישה חופשית לקובצי מוזיקה ברשת, דווקא מעודדת צרכנים להתנסות במוזיקה חדשה ולקנות יותר דיסקים.

ארגון ה-RIAA מיהר להצהיר כי ירידת המכירות, היא תוצאה ישירה של אתרי שיתוף הקבצים ברשת וכל אותם גולשי אינטרנט, הידועים יותר בתואר האופנתי "פיראטים". תעשיית המוזיקה לא רואה, ככל הנראה, כל קשר בין הירידה בהיקף המכירות לבין מצבה הרעוע של כלכלת ארה"ב מאז שנת 2001. תעשיית המוזיקה גם לא נוטה לייחס כל קשר לאיכות ההפקות המוזיקליות, שהיא מנפיקה, לירידה המשמעותית במכירות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by