ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
לא שמים על המפלגות 

לא שמים על המפלגות

 
 
אורי ברקוביץ`

סקר חדש מלמד שהגולשים אדישים לאתרי המפלגות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתר של מרצ. העיצוב נוצץ אבל הגולשים לא נמשכים
 האתר של מרצ. העיצוב נוצץ אבל הגולשים לא נמשכים   
האדישות לאינטרנט, שאפיינה את המפלגות בישראל עד בחירות 2006, נכנעה למציאות. לנוכח העלייה המתמדת במספר הגולשים בישראל ובאחוז שלהם באוכלוסיה בשנים האחרונות, לא יכלו עוד המפלגות להוסיף ולהתעלם מן הכמות הגדולה של הבוחרים הפוטנציאליים שמבלים שעות ברשת ומעדיפים אותם על פני תשדירי הבחירות המגוחכים.

מה הן לא ניסו – משרדי הפרסום הפיקו קליפים עוקצניים, העלו אותם לאתרי המפלגות והפיצו אותם במכתבי שרשרת, האתרים עצמם עברו שיפוץ והיו אפילו פוליטיקאים שפתחו בלוגים.

אם לשפוט על פי שני סקרים שערך מכון נטוויז'ן לחקר האינטרנט, המפלגות אולי התעוררו, אבל הגולשים לא כל כך. על פי הסקר הראשון, שנערך בתחילת החודש בקרב מדגם מייצג של 512 נשאלים מקרב האוכלוסיה היהודית בישראל, רק 5%, שמייצגים כ-300 אלף גולשים, ביקרו באתרי המפלגות.

התקרבות מועד הבחירות שינתה אך במעט את התוצאות. בסקר שנערך שבוע לאחר מכן, ב-16-17 במרץ, עלה אחוז הגולשים שדיווחו כי ביקרו באתר של מפלגה אחת לפחות ל-6 אחוזים. אבל לא רק כמות הגולשים שגילו עניין במרכולתן של המפלגות נבדקה. על פי שני הסקרים, גם הגולשים שכן טרחו ועיינו במה שיש למפלגות להציע, גילו בהם עניין מועט ורוב מוחץ של כשלושה רבעים מהם השיבו כי הם גולשים באתרים אלה רק פעם בשבוע או אף פחות מכך.

כנראה שלקראת בחירות 2010 המפלגות ייאלצו להתאמץ קצת יותר, אם ירצו להצליח בקרב על ה"רחוב" המקוון.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by