ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט נגד IBM 

מיקרוסופט נגד IBM

 
 
צבי טלית

באלמר השיק קמפיין התוקף ישירות את IBM, אותה הגדיר כ"חברת יעוץ"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סטיב באלמר (צילום: רויטרס)
 סטיב באלמר (צילום: רויטרס)   
מיקרוסופט תוציא 500 מיליון דולרים על מסע פרסום המיועד לשוק העסקי, שאמור לקדם סדרה של מוצרים חדשים שהיא מתכוונת להשיק השנה. תחת הסיסמה "People-Ready" מתכוונת החברה לקדם את מערכת ההפעלה חלונות ויסטה, את אופיס 2007, חלונות Mobile ושרת ה-Exchange.

במסגרת ההודעה על מסע הפרסום החדש, אמר מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, כי היוזמה החדשה אמורה להציג את החזון של החברה להעצים את לקוחותיה באמצעות תוכנה, דיווח של eWeek.
 

הקרב מול IBM על השוק העסקי

קמפיין זה הינו הכרזת מלחמה של מיקרוסופט ב-IBM ומהווה תגובה ישירה למאמציה של IBM בשוק העסקי. באלמר השווה בין שתי החברות, תוך שהוא מגמד את מתחרתו. לדבריו, בעוד שמיקרוסופט מוכרת טכנולוגיה באמצעות תוכנות שמגבירות את יעילות העסקים, IBM עוברת לעבוד במודל של חברת ייעוץ.

חברת IBM, כמובן, לא ממש עמדה בשקט למשמע הדברים. "באלמר הצהיר כי IBM היא חברת ייעוץ", אמר קן ביסונטי, סגן נשיא חטיבת המוצרים המשרדיים לוטוס ב-IBM והוסיף כי באלמר "התעלם מהעובדה ש-IBM היא חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם, עם מחזור מכירות של 15.8 מיליארד דולר בשוק העסקי".

ביסנטי אמר כי ישנם יותר מ-125 מיליון משתמשים לתוכנת Lotus Notes של IBM וכי יותר מ-4,000 עסקים משתמשים בפלטפורמת WebSphere של החברה. לדבריו, ל-IBM יש את אותו מספר משתמשי אימייל עסקי כמו שלמיקרוסופט וכי חטיבת הלוטוס צמחה בעשרה אחוזים בשנה האחרונה.
 

שותפות יריבות

למרבה האירוניה, IBM היא ככל הנראה מתקינת ומתחזקת מוצרי מיקרוסופט הגדולה בעולם, וזאת באמצעות חטיבת השירותים הגלובלית שלה. חטיבה זו מבצעת עסקות בשווי מאות מיליוני דולרים, שרבות מהן כרוכות בהתקנה ותחזוק של מחשבים ושרתי PC הפועלים בסביבת חלונות של מיקרוסופט.

אולם, למרות הקשר הדוק בין החברות, המשיך ביסונטי להשיב אש לעבר באלמר. "יש לנו ראיית עולם שונה לחלוטין לגבי הדרך שבה אנשים הופכים אנשים אחרים ליעילים יותר. מיקרוסופט מנסה להמשיך ולקיים את מודל העסקים הטרום-אינטרנטי שלה, אותו מודל שהיא מוכרת כבר יותר מעשרים שנה. הלקוחות שלנו, לעומת זאת, עברו למודלים ממוחשבים בסטנדרט פתוח, בו הם דורשים אפשרות בחירה. מיקרוסופט מדגימה מודל שלדעתנו הוא כבר לא עובד. אף אחד לא רוצה תוכנת-קצה כבדה ששוקלת 500 מגהבייט".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by