ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ימות משיח דיגיטליים 
 
 ראיה חדשה של השוק?   
 
מערכת חיים ברשת

פורטל ניו יורקי החליט לעשות את מה שרב משתמשי הרשת מייחלים לו ולהעיף את פרסומות הפופ-אפ החוצה.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פורטל הנשים הניו יורקי iVillage מסר אמש על כוונתו לבטל את השימוש בחלונות קופצים באתר לשם פרסומות החל מחודש ספטמבר, זאת לאחר קבלת תוצאות סקר שערך האתר בקרב המשתמשות, אשר העלה כי רוב גדול של 92.5% מתעצבן מפרסומות אלו ורואה בהם החלק המתסכל ביותר באתר.

"בנינו את iVillage בכך שהקשבנו למה נשים רוצות, והצעד שלנו לקראת הורדת פרסומות הפופ-אפ בהחלט מדגים זאת" אמרה ננסי אוונס, ממייסדות האתר ועורכת ראשית, בהצהרה שמסרה.

מספר קטן של חלונות קופצים עדיין יישארו באתר אולם אלו יהיו קשורים בעיקר למחקר והצעות מנויים פנימיות של האתר ולא למפרסמים חיצוניים, בכל מקרה מדובר במספר פרסומות שלא עולה על אחוז אחד מסך הפרסומות באתר.

בהצהרת החברה נמסר עוד כי מהסקר עולה כי החשיפה לפרסומות הפופ-אפ אמנם יוצרות חשיפה גבוהה למותגים המפורסמים, אך לאו דווקא חשיפה חיובית לה מייחל המפרסם.

החברה מסרה עוד כי עתה היא עובדת עם המפרסמים להתאים מחדש את פרסומות הפופ-אפ לפורמטים אחרים אשר יביאו לתוצאות חשיפה גבוהות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by