ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
וואלה, פרסם את עצמך! 
 
 לא פרסומת. וואלה חדשות   
 
עידו קינן

פרסומת אינטרנט חדשה של סלקום משתמשת במראה של אתר החדשות של וואלה. סמנכ"ל התוכן בוואלה: הקפדנו לציין שזה מדור פרסומי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כן פרסומת. סלקום חדשות
 כן פרסומת. סלקום חדשות   
פרסומת קופצת (pop-up) חדשה באתר וואלה מציגה את שירות "כוכבית כוכבית" של סלקום. במקום באנרים קופצים ורוקדים, משתמשת הפרסומת במראה שהגולשים לאתר מכירים היטב: עמוד החדשות של וואלה.

את לוגו "וואלה חדשות" מחליף בפרסומת לוגו "סלקום חדשות". כל הידיעות באתר הפרסומת, כמו גם הקטגוריות והסקר, שמחקים את אלה של וואלה, מובילים לעמוד עם פרסומת פלאש של השירות החדש.
 
 
אף שכללי האתיקה העיתונאית גורסים הפרדה של התכנים המערכתיים והפרסומיים, פרסומות שמשתמשות במראה של עמודי חדשות אינן דבר חדש. קוראי העיתונים בארץ ודאי נתקלו לא פעם בפרסום, בעיתון עצמו או בעלון נפרד, של חברות שונות, המעוצבים כמו העמוד הראשי של העיתון.

סמנכ"ל התוכן של וואלה, עופר שני, לא רואה בעייתיות בגיוס המראה החדשותי לטובת הפרסומות: "הפרסומת הזאת באמת ב-look and feel שמזכיר את וואלה חדשות. הקפדנו למעלה לכתוב 'מדור פרסומי'".

"ההכנסות מפרסום וממסחר עולות מחודש לחודש", כתב המנכ"ל הפורש של וואלה, עפר לוי, בהודעה לעובדים לפני כשבוע. שני אמר היום: "אין מה לעשות, בימים אלו, בשביל להמשיך לשמור על רמה של תוכן טוב בוואלה, חייבים להביא מקורות הכנסה".

"וואלה תמיד היתה הכי קשוחה בעניין של איזה פרסומות ובאיזה עמודים", אמר שני לחיים ברשת. "תמיד עשינו בעיות למפרסמים כדי שחווית הגלישה בוואלה לא תפגע". לדבריו, כל קמפיין פרסומי בוואלה עובר תהליך של בדיקה וחשיבה, על מנת שלא לפגוע בשמישות (Usability) האתר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by