ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
איזהו גיבור? המתקשר לתמיכה 

איזהו גיבור? המתקשר לתמיכה

 
 
 רויטרס

כשהמחשב שלכם בעבודה נתקע, אתם מתקשרים לתמיכה הטכנית או מנסים להסתדר לבד? אם גם אתם מנסים להתחכם, אתם בטח מבזבזים לחברה שלכם הרבה כסף

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מנסה להסתדר לבד. החוקר הפרטי
 מנסה להסתדר לבד. החוקר הפרטי   
עסקים מפסידים מיליונים בגלל שעובדיהם מנסים לטפל בעצמם בתקלות, במקום להתקשר לצוות התמיכה הטכנית של החברה ולהמשיך בעבודתם בינתיים. כך מדווחת סוכנות ייעוץ בריטית, "קומפאס אנאליסיס", שחילקה במחקר שהכינה את תגובות העובדים השונים לתקלות מחשב, לפי חמישה סוגי אישיות - החל מה"גיבור הבלתי מוסמך" - ועד ל"טורק הטלפונים".

ל"גיבור בלתי מוסמך" יש בדרך כלל עניין וידע במחשבים, והוא לא מסוגל לסרב כשהעובדים האחרים מבקשים ממנו את עזרתו בטיפול בתקלות מחשב. "הידע והנכונות שלהם לעזור גורמת לכך שבמקום להתקשר לתמיכה הטכנית, פונים קודם כל אליהם", מסבירים בסוכנות.
 
הכי פשוט להתקשר לתמיכה, לא?
 הכי פשוט להתקשר לתמיכה, לא?   
לעומתם, עובדים שסובל מ"תסמונת ה-enter", מאמינים שאם הם ימשיכו להקיש על מקשים שונים במקלדת, הבעיה שלהם תיפתר. "טורקי הטלפונים" מתלוננים ברגע שנראה להם שלמחשב שלהם יש בעיה כלשהי, ואז מפסיקים לעבוד ומפריעים לשאר העובדים.

"החוקר הפרטי", מצידו, נחוש בדעתו לפתור את בעיות המחשב שלו בכוחות עצמו, ויכול להעביר שעות בשיטוט במעמקי הקבצים שלו, למרות ששיחת טלפון קצרה למחלקת התמיכה היתה מספיקה.
 
ואולי המסכן מכולם הוא "המפנים", שפשוט נשאר מתוסכל מהתקלות, אבל מנסה להמשיך לעבוד בכל זאת. "אנשים כאלה צפויים להתפרץ פתאום בגלל איזו שטות, מכיוון שהם הפנימו את התסכול מהתקלה".

אנדי צ`סטנאט, איש הסוכנות, מסביר כי חברות משלמות עלות נוספת על המחשבים שהן מחזיקות, שמתבטאת בשעות עבודה אבודות. ההפסד יכול עד לחצי מהעלות של המחשוב עצמו. "אם עובד מבלה חצי מהזמן שלו בניסיון לפתור את בעיות המחשב שלו, אין ספק שזה ישפיע לרעה על העסק". צ`סטנאט הוסיף החברות עצמן צריכות להתרכז פחות בקניית הטכנולוגיה החדישה ביותר, ויותר בגיבוש צוות תמיכה מהיר ואמין.

-------------
תרגום: דביר וולק
Copyright Reuters Limited. All rights reserved.
Republication or re-dissemination of the contents of this
screen are expressly prohibited without the prior written
consent of Reuters Limited.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by