ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

פלאי הטכנולוגיה גאה להציג את הגרסה המלאה של הפרסומת החדשה והמהממת (והיקרה ביותר בכל הזמנים) של פפסי, שהוקרנה הלילה באמריקה, פלוס בונוסים שלא תמצאו בשום מקום אחר. צפיה מהנה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
צפיית שיא, עלות שיא. בריטני סטייל שנות ה-50 מתוך הפרסומת
 צפיית שיא, עלות שיא. בריטני סטייל שנות ה-50 מתוך הפרסומת   
אתמול בערב, בשידור הרבע הראשון של משחק הגמר של ליגת הסופרבול, בזמן צפיית שיא באמריקה, חשפה פפסי את הפרסומת היקרה ביותר בעולם, בכיכובה של נסיכת הפופ בריטני ספירס. הפקת סרטון הפרסומת באורך דקה וחצי, עלתה לענקית המשקאות הקלים 8 מיליוני דולרים, מהם מיליון דולר לכוכבת ספירס, עבור ההשתתפות בפרסומת והטבעת תמונותיה על פחיות משקה, פוסטרים ואפילו בגדים של פפסי.

מחיר ספוט פרסומת של חצי דקה בסופרבול, שהיה השנה זול יחסית, הגיע לסכום של שני מליוני דולרים, אותם שילמו לחברת פוקס שהעבירה את המשחק, 30 חברות שפרסמו 37 מוצרים, ביניהן באדוויזר, ג`נרל מוטורס, ליווייס ואחרות - שניצלו את ההזדמנות לפרסם את מוצריהן לקהל הגברי ברובו שצפה בגמר.

פפסי וסוכנות הפרסום שלה, BBDO ניו-יורק, החליטו לנצל את אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם כדי לשבור שיא חדש השנה ולהפיק את הסרטון היקר ביותר בכל הזמנים, שזכה לשם "עכשיו ואז" (לצפיה: רגיל / מהיר), בו פפסי מצדיעה לכל הפרסומות שלה משנות החמישים ועד היום.

בסרטון המרהיב בריטני שרה, רוקדת, מחליפה עשרות בגדים ואפילו קורצת פעמיים תוך כדי מסע בזמן בתוך הפרסומות של פפסי. במשך תשעים שניות עוברת הכוככבת הצעירה ממראה מרילין מונרו בשנות החמישים, דרך גולשי הגלים של שנות השישים, ההיפים של הסבנטיז, הרוקרים של שנות השמונים, מגיעה עד לימי המילניום החדש ומסיימת במראה מדונה לוהט. צולמו שש פרסומות מלאות שונות, והסרטון הסופי משלב בינהן.

יאהו! ופפסי הקימו אתר משותף בו תוכלו למצוא פרטים נוספים, סיפורים מאחורי הקלעים, סרטונים רבים וגם מכירה פומבית בה מוצעים פריטי הלבוש של בריטני למכירה אונליין למטרות צדקה. להלן הסרטונים


 
בתור בונוס אספנו עבורכם מספר סרטונים נוספים מהסידרה:

בריטני לוקחת אתכם לסיבוב בפרטי בקרון הבגדים שלה בזמן הצילומים (לצפיה: רגיל / מהיר).
 
איזה כיף היה, אל תשאלו. בריטני מאחורי הקלעים
 איזה כיף היה, אל תשאלו. בריטני מאחורי הקלעים   
גירסת 30 שניות של הפרסומת - שנות החמישים (לצפיה: רגיל / מהיר).
 
 
גירסת 30 שניות של הפרסומת - שנות השישים (לצפיה: רגיל / מהיר).



 
גרובי, בייבי. בריטני בשנות ה-60
 גרובי, בייבי. בריטני בשנות ה-60   
גירסת 30 שניות של הפרסומת - המילניום החדש (לצפיה: רגיל / מהיר).
 
הפרסומת זוכת הפרסים של בריטני ופפסי מהסופרבול בשנה שעברה (לצפיה: רגיל / מהיר).
 
תשובה ציונית הולמת מרשת NBC
 תשובה ציונית הולמת מרשת NBC   
ובונוס אחרון לקינוח: כדי לנסות ולהילחם ברייטינג המטורף של הסופרבול ששודר באותה שעה ברשת פוקס, החליטו ב-NBC לתקוף בנשק יום הדין, וללכת על מה שתמיד עובד במקרים האלה - דוגמניות בבקיני.

תוכנית המציאות בנוסח המבצר Fear Factor אירחה את שפנפנות פלייבוי, והפרומו המתגרה שאל את המובן מאליו: "חבורה של גברים באיצטדיון או חתיכות בביקיני רטוב, מה תעדיף לראות?". התשובה לפניכם (לצפיה רגיל / מהיר).



 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by