ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הגודל לא קובע, הכסף כן 

הגודל לא קובע, הכסף כן

 
 
אילנה תמיר

למיקרוסופט נמאס מהתדמית שלה כ"חברה אמריקאית ענקית". יש לה עכשיו 120 מיליון דולר לזרוק כדי לתקן את הנזק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אנחנו בעצם כאלו קטנים
 אנחנו בעצם כאלו קטנים   
מה חברת התוכנה הגדולה ביותר בעולם צריכה לעשות, כדי לנקות את התדמית שלה בקרב הציבור כ"חברה אמריקאית ענקית"? במיקרוסופט מאמינים כי קצת כסף יכול לפתור את הבעיה. ליתר דיוק, 120 מיליון דולר והתדמית הקפיטליסטית נשארת מאחור.
 
קמפיין פרסומי חדש של מיקרוסופט שיצא לדרך בקרוב, ינסה לבנות לחברה תדמית חדשה ובלתי מנוכרת לסביבה. בניגוד למסעות הפרסום הקודמים, כדוגמת הקמפיין "הפוטנציאל שלך, ההשראה שלנו", שהופיע בצורה זהה בכל המקומות בו הוא הוצג, הפעם הפרסומות תהינה נקודתיות ויבדלו ממדינה למדינה.

"אנחנו רוצים להיות ספציפים ולהמחיש את מה שאנחנו עושים בכל מדינה ומדינה בתחום החינוך, החדשנות, ההזדמנויות הכלכליות והאבטחה", אמר מייק לוקרו, מנהל פרסום בחברה, בראיון ל- BLOOMBERG NEWS. לוקרו הסביר את הבעיה התדמית העיקרית של החברה, הן בתוך ארה"ב ובעיקר מחוצה לה: "אנחנו פעמים רבות נתפסים כ'חברה אמריקאית ענקית'".
 
הפרסומות יופיעו במסגרת אולימפיאדת החורף, טקס הענקת פרסי האקדמיה וכן במהלך סדרות טלוויזיה פופולאריות כדוגמת 24, ER והבית הלבן. הפרסומות יופיעו גם בפורמט מודפס ובאתרי אינטרנט. הקול בפרסומות יהיה של השחקן וויליאם מיסי (פארגו).

כבר עכשיו הפרסומות התחילו לעלות במקומות מסוימים בארה"ב ובשבועות הקרובים הן יתפשטו גם למקומות אחרים על הגלובוס.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by