ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM: גוגל ומסנג'ר שוב בראש 

סקר TIM: גוגל ומסנג'ר שוב בראש

 
 
אורי ברקוביץ`

על פי סקר TNS/טלסקר אינטראקטיב: גוגל - האתר הפופולרי בישראל. השימושים הכי נפוצים בקרב הנוער – חיפוש מידע והורדות קבצים ותוכנות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
על פי סקר TIM, המדרג את החשיפה של אתרי האינטרנט ותוכנות המסרים המידיים לקהל הגולשים הישראלים, גוגל הוא האתר שזכה לחשיפה הגדולה ביותר בדצמבר 2005. תוכנת המסרים שזכתה לחשיפה הרבה ביותר היא MSN מסנג'ר.

סקר TIM נערך על ידי חברת TNS/טלסקר אינטראקטיב בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. הסקר מבוצע בשיטה המכונה Recall בה מתבקש כל נשאל מתבקש לציין, האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו. נתוני הסקר אינם מבטאים את כמות ההקלקות או הכניסות לאתר כלשהו, אלא הם מבטאים את שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר.

על פי הסקר, זכה אתר גוגל לשיעור חשיפה של 73.3% מן הנשאלים, עלייה של 6.7% בהשוואה לסקר שנערך ביוני. שמונה האתרים הראשונים בטבלה נותרו מסודרים זה אחר זה בדיוק כפי שהיו בסקר הקודם: וואלה (62.2%), ynet‏ (44.3%), הוטמייל ו-MSN‏ (37.4%), נענע (29.6%), אנרג'י (22.5%), תפוז (19.7%) ויאהו! (16.7%).
 

MSN מסנג'ר מוביל

 
גם טבלת הפופולריות של תוכנות המסרים המידיים נשארה כשהיתה ביוני 2005. MSN מסנג'ר צועד בראש, עם 37.5% חשיפה, ICQ עם 30.8%, ויאהו מסנג'ר עם 3.9% בלבד.

עוד בדק הסקר את כמות הגולשים בישראל ואת אחוזם באוכלוסיה. עולה כי מאז הסקר האחרון, עלתה כמות הגולשים בישראל מ-3.4 מיליון ל-3.6 מיליון. בהתאמה, עלה גם אחוז הגולשים מקרב האוכלוסיה מ-65% ל-68%. עלייה נוספת שנמדדה היא בתדירות השימוש. בעוד ביוני 2005 עמדה כמות הגולשים המשוטטים ברשת כמעט פעם ביום על 84%, בסקר האחרון עמד שיעורם על 86%. אחוז הגולשים העושים שימוש יומיומי ברשת עלה מ-69% ל-71%.
 
 
גם השימושים שאנו עושים באינטרנט נבדקו: על פי הסקר, ה"שימוש הקבוע" הכי פופולרי, הן בקרב בני הנוער (בני 13-17) והן בקרב הבוגרים בני ה-18 ומעלה, הוא "חיפוש מידע". ואולם, לאחר המקום הראשון ניתן לצפות בהבדלים משמעותיים בין המבוגרים לבין הצעירים. בעוד השימושים השני בפופלריותו בקרב הבוגרים הוא קבלת ומשלוח מיילים (86.4%) בקרב הנוער עומדת הפופלריות של שימוש זה על 67.5% בלבד. לעומת זאת, בעוד שהשימוש השני בפופלריותו בקרב הנוער הוא הורדת תוכנות וקבצים (81.3%), רק 55.2% מן הבוגרים מורידים תוכנות או קבצים באופן קבוע.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by