ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מייספייס פתחה חברת תקליטים 

מייספייס פתחה חברת תקליטים

 
 
מערכת חיים ברשת

אתר הקהילות המצליח בעולם יפיק וימכור מוסיקה. המטרה: לאתר ולקדם כשרונות מבטיחים ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
רבים מכירים את סיפור הסינדרלה של יוני בלוך. הוא התחיל כמוסיקאי שמפרסם את השירים שלו בדף יוצר באתר במה חדשה, והצליח להשיג חוזה תקליטים מכובד, לאחר שביתו של מנכ"ל NMC המליצה לאביה להחתים אותו.

אולם סיפורי סינדרלה כאלו לא קורים פעמים רבות, ואומנים מוכשרים רבים נשארים רק בגבולות הרשת, ולא מצליחים לפרוץ את המחסום הזה ולהשיג פרסום גם בעולם הממשי.
 
 
בחברת News.corp, אשר קנתה לאחרונה את הרשת החברתית Myspace תמורת 580 מליון דולר, הבינו את הפוטנציאל העצום שיש למוסיקאים מקוונים והחליטו לפתוח לייבל משלהם, אשר יפיק ויפיץ את מוסיקה של גולשים באתר.

כיום Myspace הינו האתר הרביעי בפופולריות שלו בעולם. יש לו 33 מיליון משתמשים רשומים, כאשר שליש מהם הם צעירים בגילאי 14-20, שכבת הגיל שצורכת מוסיקה יותר מכל.
 
למעלה מחצי מיליון אומנים ולהקות משתמשים באתר בכדי לפרסם את עצמם. בדפי המשתמש שלהם הם משמיעים קטעים משירים, מעדכנים לגבי מועדי הופעות, מציגים תמונות וביוגרפיות ונמצאים בקשר עם המעריצים שלהם. רובם מוזיקאים עצמאיים, אשר MySpace זו הדרך היחידה שבאמצעותה הם זוכים לפרסום. אולם גם להקות גדולות ומפורסמות, כמו קולדפליי או בלק אייד פיז, משתמשות באתר בכדי לקדם את עצמן. גם מדונה בחרה להשמיע את האלבום החדש שלה בהשמעת בכורה באתר.

הלייבל החדש של Myspace ישחרר כבר ב-15 לנובמבר אלבום ראשון. האלבום, שיקרא MySpace Records: Volume I, יהיה אלבום אוסף של להקות מוכרות ומוכרות פחות. הלהקה הראשונה שהוחתמה בלייבל החדש היא Hollywood Undead, להקת רוק/ראפ מלוס אנג'לס, שהשירים שלה נוגנו דרך האתר 2 מיליון פעמים ושזכתה לבסיס מעריצים של 66 אלף גולשים.

למרבה האירוניה, הלייבל החדש, יפיץ את המוזיקה שלו לא ברשת אלא דווקא בעולם הממשי, בדיסקים מפלאסטיק שימכרו בחנויות מוזיקה רגילות. כנראה ששיטת ההפצה המסורתית עדיין קורצת יותר לחברות התקליטים על פני מכירת מוסיקה באופן מקוון.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by