ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ונצא לפרסומות 

ונצא לפרסומות

 
 
שירה גל

הגיע הזמן לספיישל פרסומות - עם פארודיה משובחת על מנטוס, פרסומת שבחיים לא תצליחו לנחש את הסוף שלה, ועל הדרך גם משחק לקלפטומנים עם ניסיון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

גיברת, נשפך לך

 
בואו נודה באמת המרירה – פרסומות לקפה, לא משנה עד כמה הן מושקעות, בסופו של דבר עושות צחוק מהמוצר. וחבל, כי קפה הוא משקה פופולרי כמעט כמו הבנזין הזה שאתם קוראים לו קוקה קולה, והוא צריך לקבל את הכבוד הראוי. הנה פרסומת לקפה שלא תראו בה התענגות מוגזמת על הארומה (מממ, טעים!) או נשים מתפשטות ללא סיבה (מממ, טעים! אני חושבת שאני אתפשט עכשיו) אלא את מה שבאמת קורה כשאנחנו לא מקבלים את אספקת הקפה שלנו בזמן. ואגב, רוב הסיכויים שהפרסומת הזו לא תקבל אישור לשידור בשום מקום בעולם (אולי חוץ מערב הסעודית) אז תהנו כל עוד היא כאן.
 

לא מה שחשבת

 
אח, רושם ראשוני. כמה חמקמק – ככה לוקח הרבה זמן להיפטר ממנו. הפרסומת הזו עושה יפה את העבודה בכל מה שקשור להפוך על הפוך, וכמובן שאין שום סיכוי שתצליחו לנחש מה מפרסמים פה, אז אל תנסו אפילו.
 

מה הבעיה? קח מנטוס!

 
את הפרסומות של מנטוס אני מעריצה עוד מילדות, בגלל הטימטום שלהם, שהופך אותן לגאוניות כל כך. חסמו לך את הרכב בחניה? קח מנטוס! ומייד יגיעו ארבעה פועלי בניין חסונים וירימו את הרכב בקלילות. חברה שלך עזבה אותך? קח מנטוס! ומייד תתפרץ לדירה השכנה הכוסית מלמעלה ותבקש מציצה (מהסוכריה, אוף איתכם). מאז ומעולם הרעיון הכללי של פרסומות מנטוס דרש שיעשו עליו פרודיה, והנה זה קורה. העלילה: נתקעתם בלי בירות בזמן צפיה משחק כדורגל? קחו מנטוס! ומייד תראו שהכול יסתדר לטובה.
 
 

אח שלו, תראה כמה אתה לא חסר לו

 
מצפים לתאומים? מישהו במשפחה מצפה, אולי? מהרו ושלחו להם את הפרסומת הלגמרי מצחיקה הזו, כדי שיכינו את עצמם למה שעומד לקרות.
 

Lost in translation

 
פעם, כשביקרתי באמסטרדם, ניסיתי להקשיב קצת לרדיו כדי להתחבר לשפה. אבל אחרי כמה דקות נכנעתי, כי זה מה שקורה כששומעים יותר מידי פעמים את המשפט "ניכטן שופלבוי איח בריאן אדאמס!" (בערך). אבל אל תקחו דוגמא ממני, אני סתם מקובעת. תראו איזה כיף זה לשמוע מוזיקה כשאתם לא מבינים מילה.
 

כשאמינם מכר את נשמתו

 
אני אהיה כנה איתכם - גם בצפייה שניה ושלישית בפרסומת המצונזרת של iTUNES עם אמינם קשה להבין למה בכלל היו צריכים לצנזר אותה. אחרי שיטוט קל באינטרנט מצאתי שמועה שגורסת כי היא הזכירה יותר מידי פרסומת לחברה אחרת. ואז נשאלת השאלה - האם ייתכן כי אפל בחרו לצנזר את הפרסומת שלהם במקום לתבוע את המתחרה? נראה לי שיש לנו כאן חתיכת היסטוריה.
 

חייו הקשים של המעשן

 
עצרתם פעם לחשוב רגע עד כמה זה קשה להיות אדם מעשן? שוחטים אותו במחירים על קופסת סיגריות, כל חודשיים הוא צריך ללכת לשיננית, בחורות פוסלות אותו על ימין ועל שמאל, כל המשפחה מנדנדת לו שיפסיק, קופת החולים שלו דורשת 400 שקל בשביל תרופת גמילה, ואם זה לא מספיק, אז גם עושים פרסומות שיגרמו לו להרגיש דוחה במיוחד. חברים, אין זה מנומס כלל, התחילו לעשן עוד היום כדי להילחם בעוול!
 

בקטנה

 
חברות הסלולר לא הצליחו עדיין לשכנע אתכם לעבור לשיחות וידיאו בדור שלישי? אולי הפרסומת הזו תעזור.
 

פולי רוצה קרקר, ומייד!

 
ובזמן שאתם שקועים לכם בצפיית פרסומות, פולי, התוכי הקלפטומן שלכם, מחריב את הבית. למה שלא תהיו נחמדים לציפור ותעזרו לו להחרים חפצים? מסכן, הוא לא יכול לשלוט בזה. חכו לרגע המתאים ופלחו כמה שיותר חפצים בלי להיתפס – בשביל זה יש מד אזהרה בתחתית המסך. בכל שלב יתווספו עוד ועוד חפצים שצריך לגנוב, אבל כדי להימנע משטיפת מוח, תזכרו לשאול את עצמכם בכל רגע נתון – "בשביל מה בכלל התוכי צריך מנורת לבה לכל הרוחות?"
 

לא מצליחים לראות חלק מהסרטים?

 
קבצים עם סיומת mov הינם סרטים בפורמט וידאו הנקרא QuickTime. אם אתם לא מצליחים לראות אותם, סביר להניח שזה קורה משום שאין לכם נגן מתאים. התקינו עוד היום נגן QuickTime בקלות ובמהירות ולא תצטרכו לקטר יותר.
 

טורים אחרונים ב"פלאי הטכנולוגיה":

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by