ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
בכורה טלוויזיונית – עכשיו בגוגל 

בכורה טלוויזיונית – עכשיו בגוגל

 
 
רויטרס

פרק הפתיחה של הסיטקום החדש והמצליח של הקומיקאי כריס רוק מוצג בגוגל וידאו למשך ארבעה ימים בלבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מתוך האתר המשותף של גוגל-וידאו ו-UPN
 מתוך האתר המשותף של גוגל-וידאו ו-UPN   
הגבולות בין מדיית האינטרנט והטלוויזיה ממשיכים להטשטש ואת ההוכחה האחרונה לכך מספקת מי אם לא – גוגל. ענקית החיפוש החלה להציע אמש (ב') את פרק הפתיחה של הסיטקום החדש של הקומיקאי כריס רוק "כולם שונאים את כריס". מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה הן עבור רשת UPN, העומדת מאחורי הסדרה, והן עבור גוגל.

פרק הפתיחה של הסיטקום, שנכתב על ידי רוק ומבוסס על סיפור ילדותו, יהיה זמין למשך ארבעה ימים בלבד בגוגל-וידאו. דובר של UPN, שהיא חלק מחברת Viacom ( שהיא עצמה יחידה של רשת CBS ), סירב להגיב על פרטי העיסקה עם גוגל.
 
ההכרזה על שידור הפרק באה על רקע המאמצים הגוברים של חברות כמו גוגל, יאהו ואחרות לחתום על עיסקאות לשיתוף פעולה בתחום התוכן עם גופים המפיקים חדשות, תוכניות טלוויזיה או סרטים.

בעונה שעברה היתה זו AOL שהציגה את פרק הבכורה של הסדרה ג'ק ובובי של רשת WB באינטרנט, עוד לפני שידורו בטלוויזיה. בנוסף, פרק הבכורה של "Supernatural", סדרה אחרת WB, הנמצאת בבעלות טיים-וורנר, הוצג השנה ביאהו.

פרק הפתיחה של "כולם שונאים את כריס" ששודר ביום חמישי שעבר בטלוויזיה זכה לרייטינג הגבוה ביותר לו זכתה קומדיה של רשת UPN בת העשר - 7.8 מיליון צופים. בנוסף, זכה הפרק לניצחון בקרב ראש אל ראש מול הסדרות The O.C ו"ג'ואי" של רשתות NBC ופוקס, במהלך חצי השעה בה הוא שודר.

ב-UPN מקווים ששידור "כריס" בגוגל יסייע להגדיל את החשיפה לרשת, הקטנה מבין ששת הרשתות הגדולות בארה"ב, שפצצת הרייטינג הגדולה ביותר שלה עד כה היתה התוכנית "WWF Smackdown!".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by