ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
המהפכה: סקס, יותר טוב מנאפסטר 

המהפכה: סקס, יותר טוב מנאפסטר

 
 

הנה לכם פרדוקס: סקס מוכר, וסקס מעניין את כולם. עובדה שאתם קוראים את הכתבה הזאת. אבל מצד שני, סקס זה פויה. למה? כי אנחנו מודחקים, וחולים, שלא לומר סוטים. כולנו. אבל איזה מזל, האינטרנט עומד לשחרר אותנו מכל זה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סמל פאלי? מה זה סמל פאלי? בריטני עם בקבוק פפסי (שהוא לא - אמרנו לא - סמל פאלי)
 סמל פאלי? מה זה סמל פאלי? בריטני עם בקבוק פפסי (שהוא לא - אמרנו לא - סמל פאלי)   
עברה כבר יותר מחצי שנה מאז שדיברנו כאן על סקס. קצת מוזר, בהתחשב בעובדה שאותו טור משך בערך את אותו מספר גולשים שביקרו בכל שאר 65 הטורים שהתפרסמו תחת דגל "המהפכה" יחדיו. סקס מעניין אותכם, זאת עובדה. אל תסמיקו. זה בסדר. זה נורמלי. זה בלתי נמנע. כל הנתונים מצביעים על כך שהמהפכה הכי גדולה וחשובה שהאינטרנט מחולל, היא המהפכה המינית. וזה עם כל הכבוד לנאפסטר.

מעניין שקוראים לנו "המין האנושי". לפעמים נראה כאילו "האנטי-מין האנושי" היה יכול להיות שם טוב יותר. אנחנו מסוכסכים קשות עם המיניות שלנו, מבוהלים עד אימה מאופציות סקסואליות חלופיות (מדי פעם גם די בצדק) וטובעים באיגנורנטיות ודעות קדומות. הסיקסטיז, עם כל האורגיות ההיפיות המשוחררות, לא שינו שום דבר בסיסי באמת. שיגשוגה והקצנתה של תעשיית הפורנו בוידיאו הן ההוכחה הכי טובה ועצובה לכל זה.

והאינטרנט הוא התרופה. אבל רגע, לזה נגיע תיכף. קודם כל חשוב להבין משהו. אנחנו חולים. שנים של הדחקה ודיכוי מיני הובילו להקצנה מינית חריגה שהמלה סטייה קטנה עליה. ובניגוד למה שהיו רוצים שתאמינו, זה לא רק כמה אנשים עצובים ומוזרים ברשת, זאת התרבות המערבית כולה. כדי להפנים עד כמה חמורה הפסיכוזה הסקסואלית בתרבות שלנו, כדאי להביט רגע בסיפור של בוב דול (המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ב-96`) ובריטני ספירס (שבטח שמעתם עליה).
 
סקס מוכר מצויין. פרסומת סקסית משהו לנינטנדו
 סקס מוכר מצויין. פרסומת סקסית משהו לנינטנדו   
דול רץ לבית הלבן חמוש במסרים נוצריים מוסרניים, כשבראשם פנייה נמרצת אל הנוער להימנע מסקס עד החתונה. כשנה אחרי תבוסתו לקלינטון, הוא החל לפרסם במרץ גלולה קטנה וכחלחלה בשם ויאגרה. איזה סטייל. איזו עקביות. העלמה ספירס שאבה ממנו השראה: מצד אחד מנופפת בבתוליה הבפטיסטיים כאילו היו פומפונים של צ`ירלידר, מצד שני דוחפת את הפופיק והמחשוף שלה לכל מצלמה שעוברת בסביבתה, מצד שלישי שרה "אני לא כל כך תמימה".

השמרן החרמן והבתולה השרלילה משקפים יותר מכל את הסתירה העומדת בליבה של התרבות המערבית הקפיטליסטית: סקס זה הכי פויה. אבל סקס מוכר. ולמכור זה הכי טוב. וסקס מוכר הכי טוב. כך שסקס זה הכי טוב.

זה מגיע לביטוי דרמטי במיוחד בפרסומות, מן הסתם, ולשיא קיצוני בקמפיין האחרון של פפסי: מפגש פסגה היסטורי בין ספירס לבין אביה הרוחני, בוב דול. בריטני ודדיה מפזזים להנאתם במפעל אריזה של פפסי, וברחבי ארצות הברית יושבים מיליוני צופים פעורי פה. אחד מהם הוא דול, שיושב בסלון עם הכלב שלו, המקבל את פני הבריטנית בנביחות התרגשות. ואז אומר דול, ספק לכלבו וספק לאיברו המועשר בויאגרה, "ארצה, בוי". צריך לראות, וגם אז לא מאמינים.
 
כולנו סוטים וחולים. אפילו בארבי
 כולנו סוטים וחולים. אפילו בארבי   
לא פלא שאנחנו בורחים מכל זה אל האינטרנט. אחרי הכל, בשנים האחרונות הפכה הרשת למקום היחיד בעולם בו אנשים יכולים לבחון את מיניותם בביטחה. הם יכולים לברר איך זה עובד באמת, בלי שיצחקו עליהם. גם אם הם חושבים שהם יודעים הכל על סקס, הם יכולים ללמוד משהו חדש. ואם רוצים לשאול משהו, תמיד יש את מי. הבורות המינית נחשפת ומטופלת. הפחד נעלם. המבוכה מתאיידת.

מאשימים את הרשת לא מעט בהפצת פורנו נגיש וזמין לכל. מי שעושה את זה מתעלם מכך שזה מה שכל טכנולוגיה ויזואלית חדשה עושה כבר 150 שנה, אפילו הסטריאוסקופ. אז נכון, יש תעשיית פורנו מסיבית און-ליין, אבל כדי להכניס דברים לפרופורציות, היא מגלגלת בסך הכל 300 מיליון דולר בשנה, הכנסה של שובר קופות הוליוודי אחד צנוע. הרעש שעושים סביבה גדול בהרבה ממימדיה, מכל הסיבות שכבר הזכרתי.
 
 
 
את הסימנים המדכדכים לשבר התרבותי-סקסואלי הזה אפשר אמנם למצוא בכל פינה ברשת, אבל זה רק בגלל שהרשת היא מראה שהצבנו לעצמנו. לפעמים זה בכל זאת מצחיק, כמו במקרה של מונה רובוטית הסקס. לפעמים זה ממש מדכא, כמו בהסתערות הפוריטנית על יאהו! בתחילת השבוע. בכל מקרה, זה בלתי נמנע. המיניות האנושית מצאה ברשת מפלט מהתרבות שנכפתה עליה, והמלחמה ביניהן רק מתחילה. עוד יהיה פה שמח.
 
איך לא חשבו על זה קודם. פוליסת ביטוח מינית
 איך לא חשבו על זה קודם. פוליסת ביטוח מינית   
אם אפשר היה לסכם את כל מה שדיברנו עליו בסרטן אחד של עשר דקות, סביר להניח שהתוצאה היתה נראית כמו "סקס אינשורנס", פסאודו-פרסומת משעשעת ומרהיבה, שבאה למכור לכם מוצר גאוני במיוחד: פוליסת ביטוח מינית למאה ה-.21 איך לא חשבו על זה קודם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by