ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
יאהו מרחיבה את החזית מול גוגל 

יאהו מרחיבה את החזית מול גוגל

 
 
רויטרס

יאהו מרחיבה את שירות מודעות המילים המתחרה בגוגל גם לבעלי אתרים קטנים ובינוניים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ענקית האינטרנט יאהו הכריזה אתמול בערב כי היא החלה לגייס אתרים קטנים ובינוניים להשתתף במיזם הפרסום החדש שלה שמשלם לאתרים תמורת פרסום מודעות מילים בתוכן. בכך פותחת יאהו חזית נוספת מול גוגל, המציעה שירות דומה.
 
צעד זה של יאהו, שהתרכזה עד כה באתרים גדולים בלבד, הוא חלק ממאבקה בגוגל על השליטה בשוק הפרסום והחיפוש ברשת. שווי שוק זה, על פי ההערכות, עומד להגיע השנה ל-8-10 מיליארד דולר. כחלק מההתרחבות, יאהו משחררת גרסת ניסיון של אתר בשירות עצמי בו יוכלו מפרסמים מקוונים להירשם לשירות התאמת התכנים של יאהו. שירות זה מאפשר להמתאים את המוצר המפורסם לתכנים של אתר האינטרנט בו תמוקם הפרסומת.

בצורה זו יוכל למשל בעליו של בלוג חובב גולף לבחור לפרסם מודעות חיפוש המציגות חנויות לציוד מכירת גולף. בעלי האתרים שמשתתפים בתוכנית מקבלים נתח מההכנסות שיתקבלו מעקבות פרסום המודעות באתר שלהם. יאהו כבר השיקה את שירות התאמת המודעות והתכנים לאתרים בעלי תנועת משתמשים כבדה כמו CNN והאתר של ערוץ הספורט ESPN.

גוגל, כאמור, מציעה שירות פרסום דומה לו היא קוראת AdSense ואילו יריבה נוספת, MSN של מיקרוסופט, שוקדת בימים אלו על מערכת דומה אותה היא מקווה להציג כבר בשבוע הבא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by