ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מחקר: העולם שייך לנוקיה ומוטורולה 

מחקר: העולם שייך לנוקיה ומוטורולה

 
 
מערכת חיים ברשת

נוקיה ומוטורולה שולטות במחצית משוק הסלולר. על השאריות נאבקות כשישים חברות נוספות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מחקר חדש של חברת המחקר והייעוץ Strategy Analytics מראה כי ברבעון השני של 2005 נמכרו ברחבי העולם 188 מיליון טלפונים סלולריים. על פי המחקר, נוקיה ומוטורולה מחזיקות כעת למעלה מ- 50% מהשוק העולמי. "הן משאירות ללמעלה מ-60 מותגים אחרים להלחם על שאר חצי השוק", אומרים האנליסטים של SA. הפער בין נוקיה למוטורולה נשמר ואף צמח: נוקיה מכרה ברבעון 60.8 מיליון מכשירים, בעוד מוטורולה, מכרה 33.9 מיליון מכשירים.
 
בהתבסס על קצב הגידול השנתי, העומד על 18%, מעריכים האנליסטים של SA כי במהלך שנת 2005 כולה יימכרו בכל העולם למעלה מ-775 מיליון טלפונים סלולריים. עיקר הביקוש הגיע מדרום אפריקה, מן האיחוד האירופאי וממדינות אפריקניות נוספות. "יפן הדגימה ביקושים חלשים במיוחד עם קצב גידול שלילי בן ספרה אחת במהלך הרבעון".

על פי המחקר, סמסונג הפגינה רבעון חלש ביותר וחסר מעוף - מכירות של 24.4 מיליון מכשירים וקצב גידול של 7% בלבד. LG רשמה גידול של 22% במכירות - 12.1 מיליון מכשירים ושמרה על מיקומה כמספר 4 בדירוג המוכרות הגלובליות - רבעון רביעי ברציפות. ההסבר לכך, טמון להערכת SA, בשווקי ה- CDMA וה- UMTS המסורתיים של החברה, שהביקוש מצידם היה חלש יחסית ברבעון.

על פי המחקר, מוטורולה ממשיכה להגדיל את הפער בינה ובין סמסונג, עם גידול שנתי של 41% במכירות. "מדובר בשילוב של תכנון חדשני של מכשירים ואספקה נכונה למפעילי הסלולר ברחבי העולם". נוקיה, מציין המחקר, ממשיכה את התאוששותה שהתחילה במהלך 2004, בעיקר בשל צמיחה מורגשת של שוק ה- GSM.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by