ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פעם, לפני הכלום 

פעם, לפני הכלום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
השתוללות חסרת רסן נטו. וויליאמס (לפני שהתקלקל) ב`מורק ומינדי`
 השתוללות חסרת רסן נטו. וויליאמס (לפני שהתקלקל) ב`מורק ומינדי`   


לא שזאת תוכנית גדולה. זה סיטקום אמריקאי משנות השבעים המאוחרות, והוא מתנהג בדיוק כמו שסיטקום אמריקאי משנות השבעים המאוחרות צריך להתנהג. אבל באמצע הדבר הלעוס הזה עומד בחור צעיר, אנרגטי, מלא המצאות, מלא תקוות ופוטנציאל, ושמו רובין וויליאמס. אני לא בטוח כמה מכם נתקלו אי פעם בהופעה חיה של רובין וויליאמס - יש כמה וכמה קלטות וידאו כאלה - אבל וויליאמס הצעיר לא היה "עוד קומיקאי". הוא היה תופעת טבע. הוא היה גאון. ואז, הוא הצליח בסרטים. סוף הסיפור.

מה יש להגיד היום על רובין וויליאמס? שהוא אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בכל הזמנים? בוודאי. אבל האם אתם מסוגלים לנקוב בשמו של סרט אחד טוב שהוא עשה?

ממש ממש טוב?

לא, "בוקר טוב וייטנאם" לא היה סרט טוב. תחשבו שוב. הוא אולי נראה טוב לפני חמש עשרה שנה, אבל הוא היה סרט מניפולטיבי ורגשני, שהצחיק רק כאשר וויליאמס התיישב ליד המיקרופון, כלומר כשהסרט נעצר לכבודו. אבל לא, הוא לא היה סרט טוב.

ואם בכל זאת אתם מתעקשים שזה כן היה סרט טוב, תראו מה הוא עשה מדי שבוע ב"מורק ומינדי". עד כמה הוא רחוק האיש הזה היה יכול להגיע, אם היה פועל בכל תרבות אחרת מלבד האמריקאית. באירופה הוא היה הופך לסמל תרבות, לאמן שכותבים עליו ערכים באנציקלופדיות. בדרום אמריקה היו מוציאים אותו להורג. בישראל הוא היה משכיב את החבר`ה מצחוק בפיקניק ביום העצמאות. אבל בארצות הברית, הוא הפך לסמל לכל הדברים הנוראיים שיכולים לקרות לאדם מוכשר בהוליווד.
 


בואו נגיד ככה: הוא עשה המון המון כסף, הוא התגרש והתחתן שוב עם בחורה צעירה יותר ויפה יותר, אבל נסו לתפוס פעם את הראיונות שהוא עושה לקידום סרטיו: שם הוא מרשה לעצמו להתפרע, לירות מהמותן, לשפוך בדיחות ושברי בדיחות ורסיסי בדיחות בקצב של מכונת יריה שנתפסה על אוטומט.

ואז מגיע הסרט עצמו, וזה נראה כאילו מאז הראיון באולפן האיש עבר לובוטומיה: מחייך בנעימות כל הזמן, עושה קולות וחיקויים נדושים כמו בדרן זקן במסיבות יום הולדת של ילדים, רגשני, מחכה לחמש הדקות הקבועות שלו בכל סרט שבהן נותנים לו להראות מה הוא יודע - וחוזר מיד להיות ילד טוב.

אז יש את מורק. הוא יצור מהחלל שבא ללמוד עלינו. ויש את מינדי, אהובתו הכל אמרקאית המתוקה. ויש את זוג הוריה השמרנים. והסדרה הזו לא היתה שווה יריקה בלעדיו, אבל היא לא בלעדיו; והוא בשיאו.
לפחות עשר דקות בכל פרק מוקדשות להשתוללות חסרת רסן נטו, חסרת כל קשר לעלילת הפרק, או ל"דמויות", או לאמריקה. האיש היה גאון. האיש היה יכול להיות צ`רלי צ`פלין. במקום זה הוא היה נהיה האבא המגניב של ג`ים קארי.

ולא, "בוקר טוב וויטנאם" לא היה סרט טוב.

"מורק ומינדי", ערוץ סטאר וורלד, א-ה 01:30, שידור חוזר למחרת ב-10:00
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by