ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
24 דקות של קרינה מייננת 

24 דקות של קרינה מייננת

 
 
צחי הופמן

"נשנושי טלוויזיה זה הדבר הבא", מצהירים היום באורנג' ומכריזים על גרסא חדשה לסדרה 24, הפעם לסלולרי בלבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת פרטנר-אורנג' הודיעה היום על התחלת שידורה של סדרת 24 Conspiracy ("הקנוניה 24")בפורטל הדור השלישי שלה החל מה-2 לאפריל. "24" בגרסת הסלולר היא מעיין סדרת בת של סדרת המקור המתרחשת במקביל לקו העלילה של העונה הרביעית (שגם היא תעלה בארץ באותו תאריך בערוץ "ישראל 10").

העלילה של הסדרה הסלולרית מספקת לצופים זווית נוספת למתרחש בפרקים בטלוויזיה ולא משמשת כתחליף לסדרת האם. בטלפון הסלולרי שלכם לא תמצאו את ג'ק באואר רץ בעקבות פושעים, אלא שחקנים אלמוניים שמופיעים בפעם הראשונה בסדרת טלוויזיה. אם התעצבנתם שבכל קטע מותח בסדרה הפרק נגמר, חכו לסדרה בגרסת הסלולר שזה הפרק נגמר אחרי 60 שניות והבקרוב לפרק הבא כמעט זהה באורכו לזה של הפרק הנוכחי.

24 Conspiracy הוא צעד חשוב במדיה הטלוויזיונית-סלולרית. זוהי הפעם הראשונה שבה רשת טלוויזיה (רשת FOX) משקיעה כסף ויוצרת סדרה שמשודרת באופן בלעדי במכשירים סלולריים. הסדרה החלה לרוץ כבר לפני חודשיים ברשת Vodaphone באנגליה ובארה"ב ואנחנו מקבלים אותה כמעט ביחד עם שאר העולם. אורנג' תשדר בכל שבוע שני פרקים בני דקה, מחיר כל פרק יהיה 2.90 ש"ח והיא תציע חבילה שתכלול את כל 24 הפרקים בהנחה של 50 אחוז (בסכום כולל של 35 ש"ח).
 
במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (רביעי) בבוקר התייחסה סמנכ"ל השיווק והתוכן של אורנג' , איריס בק, לאופן שבו המדיה הסלולרית מקבלת צורת חיים משלה: "בעוד ש-TV Snacking היא הדרך שבה אנו צורכים טלוויזיה - יושבים ומנשנשים מול הטלוויזיה, בסלולר אנו מנשנשים את התוכן הטלוויזיוני עצמו", אומרת בק, ומוסיפה: "ה-DNA של התוכן הסלולרי של הדור השלישי הוא פרקים קצרים בני דקה, מותאמים למסך הקטן, ניתנים לצפייה בכל מקום ובכל זמן".

"העולם הסלולרי לא מתחרה בטלוויזיה, הוא מעצים אותו ומשתלב בו", הוסיפה בק. דוגמאות לכך ניתן לראות באמצעות הסדרות: "השיר שלנו", "ארץ נהדרת", או EXIT, שמשלבות קליפים שצולמו מאחורי הקלעים, פספוסים וקטעים מיוחדים המשודרים בלעדית בטלפון הסלולרי. יתירה מכך, הסדרה "קצרים" למשל, נראית כאילו נבנתה במיוחד לפורמט הסלולרי, כאשר מערכון נמשך חצי דקה בלבד.

פורטל הדור השלישי של אורנג' עלה לפני כשלושה וחצי חודשים, כאשר לחברה יש 20 אלף מנויי דור שלישי. החברה מדווחת על 100 אלף הורדות של תכנים מהפורטל, כאשר 78 אחוז משימושי התוכן הם תכני וידאו ו-MP3.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by