ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
נינטנדו מדברת על מהפכה 
 
 יוואטה משתעשע עם הנינטנדו DS (רויטרס)   
 
מערכת חיים ברשת

מנכ"ל חברת המשחקים היפנית הכריז אתמול על Revolution, הדור הבא של קונסולת הגיימקיוב. הפיצ'ר המרכזי – חיבור אינטרנט אלחוטי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האם כך תיראה הקונסולה? מתוך אתר mxemu.com
 האם כך תיראה הקונסולה? מתוך אתר mxemu.com   
לאחרונה לא הפסקנו לשמוע מכיוונן של מיקרוסופט ושל סוני אודות תוכניותיהן לגבי קונסולות המשחקים החדשות שלהן, ה- Xbox 2 וה-PSP. מכיוונה של נינטנדו היפנית נשמעה בעיקר שתיקה.

אתמול (ה'), במסגרת כנס מפתחי משחקים שנערך בסאן פראנצסקו, הפר מנכ"ל ניטנדו, סאטורו יוואטה שתיקה זו, כך מדווח Cnet. בנאום שנשא, חשף סאטורו את קונסולת הדור הבא של הגיימקיוב, הנקראת בנתיים בשם הקוד Revolution, היינו לא פחות מאשר "מהפכה".
 
Nintendogs, משחק לציבור רחב שלא מוצא עניין במשחקים המקובלים
 Nintendogs, משחק לציבור רחב שלא מוצא עניין במשחקים המקובלים   
הקונסולה החדשה, שמטרתה לשמור את נינטנדו שחקנית חזקה בתחום קונסולות המשחק, מתהדרת ביכולתה לאפשר משחק מקוון, דרך חיבור אינטרנט אלחוטי (WiFi)

בניגוד לתפיסתה הקודמת של החברה, לפיה קונסולות חדשות אינן צריכות לתמוך במשחקים שיועדו לקונסולות הקודמות, הבהיר יוואטה כי הפעם הקונסולה תתמוך במשחקים של הגיימקיוב הנוכחית. "אפשר יהיה לשחק עוד שנים רבות מעכשיו במשחקים מהספריה של נינטנדו GameCube", אמר.

יוואטה אף חשף פרטים טכניים על הקונסולה החדשה וסיפר כי את הצ'יפ המרכזי, המכונה "ברודווי" מפתחת חברת IBM ואת הצ'יפ הגראפי, המכונה "הוליווד", מפתחת חברת ATI.

יוואטה לא הציג פיסית את הקוסולה, אולם ברשת, כצפוי, כבר אפשר למצוא ספקולציות ותמונות אשר נטען כי הן דלפו מתוך משרדי החברה.
 

שינוי התפיסה המקובלת לגבי משחקים

יוואטה, שנאם בעיקר מול מפתחי משחקים שנכחו בכנס, ניסה לפתות אותם לפתח משחקים עבור הקונסולה החדשה של נינטנדו. כמו הנציגים של מיקרוסופט וסוני, גם הוא אמר כי לא קשה לפתח משחקים עבור הקונוסלה וכי המפתחים לא צפויים לעמוד בפני קשיים רבים מידי.

אולם מלבד לדבר על קונסולות, יוואטה שוחח גם על משחקים ועל שינוי החשיבה אודותיהם. הוא נתן הצצה למשחק הנקרא Nintendogs, שבו השחקנים, באמצעות מסך המגע של הקונסולה נינטנדו DS, ובאמצעות מיקרופון, מגדלים ומאלפים כלבים וירטואלים.

הוא גם הציג את המשחק ElectroPlankton שבו השחקנים מפיקים מוזיקה באמצעות לחיצה על יצורונים בילוגיים מרחפים.

המנכ"ל אמר כי שני המשחקים האלו מרחיבים את המושגים המקובלים לגבי משחקים אינטראקטיבים ותואמים את המגמה של נינטנדו לפתח משחקים אשר מתאימים לציבור רחב, אשר לא מוצא עניין במשחקים המקובלים כיום.

יוואטה, אשר כנראה נתקל בפרצופיהם הספקנים והעקומים של מפתחי המשחקים הקשוחים, שאל אותם "האם אנחנו מפתחים משחקים רק עבורנו"? ונזף בהם "מתי בפעם האחרונה אתגרתם את עצמכם עם פיתוח משחק שייתכן שאתם עצמכם לא תירצו לשחק בו?"

לטענתו, שינוי החשיבה לגבי משחקים היא קריטית בכדי לדחוף את תחום המשחקים קדימה, לא פחות משיפורים טכניים של שבבים או של הגראפיקה. "אנחנו צריכים שתהיה לנו יותר מהגדרה אחת מהי איכות" סיכם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by