ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מסתבר: אפשר לעשות את זה גם בלי מיקרוסופט 
 
 
מערכת חיים ברשת

AOL תשיק פיצ'ר חדש שיאפשר למנויי תוכנת המסרים שלה לראות אם אנשי הקשר שלהם באאוטלוק מחוברים לרשת, וזאת מבלי שהחליפה מילה עם ביל גייטס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
התחרות עושה את שלה בסופו של דבר, גם אם חברות הענק מבינות זאת לאט ובאיחור. בצעד שהיה יכול להישמע דימיוני עד לפני כשנתיים, הודיעה AOL כי היא מתכוונת להפיץ חינם אין כסף תוכנה שתאפשר למשתמשי תוכנת המסרים המיידיים שלה AIM לראות האם אנשי הקשר שלהם בתוכנת האאוטלוק מחוברים לרשת. זאת, גם אם הם אינם מנויי AIM.

על פי דיווח של סוכנות רויטרס, חתמה AOL על חוזה עם חברה בשם Intellisync שתפיץ את התוכנה תוך עקיפה של מיקרוסופט – האמא של האאוטלוק.

צעד זה של ספקית האינטרנט הגדולה בעולם הוא נדבך נוסף בניסיונה לחזק את מעמדה ברשת, לאחר שנים קשות בהן הפסידה מיליוני גולשים לטובת מתחרות זולות ומהירות יותר.

השאיפה של AOL היא בסופו של דבר להחליף את ההכנסות המידלדלות ממנויים, בהכנסות מפרסום, תחום שעל פי תחזיות אמור לגדול השנה בכ-20%. האמצעי להשגת מטרה זו, על פי AOL, הוא להפיץ באמצעות אתרים חינמיים כמה שיותר תוכנות ושירותים, כאלו שבעבר היו מבוצרים היטב מאחורי חומות גבוהות של פטנטים וזכויות יוצרים.

הטקטיקה בה נוקטת AOL לצורך כך משקפת היפוך טוטאלי של דרך המחשבה שלה, שהתנגדה עקרונית למתן שירותים בחינם. על השינוי הזה יכולים להעיד בצורה הטובה ביותר דבריו של מנכ"ל AIM לפיהם "הרשת היא פתוחה ואינך יכול לנכס אותה לעצמך". וכי "AIM תהיה בכל מקום בו יהיו הצרכנים". הצהרות מסוג אלה לא היו יכולות להישמע עד לפני שנתיים כש-AOL היתה כה שיכורה מכוח עד שהיתה מסוגלת להשתלט על חברת התקשורת הגולדה בעולם – טיים-וורנר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by