ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
גם בלוגרים קטנים יכולים לעשות כסף 
 
 
מערכת חיים ברשת

חברת פרסום תשיק היום שירות פרסומות ב-RSS המיועד לבלוגרים קטנים שמעוניינים להרוויח כמה דולרים על ההגיגיהם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל התחזיות על המגמות העתידיות ברשת חזו זאת והנה זה אכן מתממש לנגד עיננו. מזיני ה- RSS, הכלי שבאמצעות חלק גדול מקוראי החדשות והבלוגים מעדיפים לצרוך את התכנים שמעניינים אותם, הופכים להיות שטח פרסומי פופולרי לכל דבר.

חברת Kanoodle עומדת להרחיב היום (ב') את שירות הפרסום במזיני RSS שלה, לקהל של בלוגרים קטנים ובינוניים, כך מדווח אתר clickZ. השירות, הנקרא BrightAds RSS קיים מאז שנה שעברה והוא מאפשר לשלב פרסומות בתוך הפוסטים, או בין פוסט לפוסט, הנשלחים ממזין ה-RSS של הבלוגר אל הקורא.

בדומה לפרסומות של גוגל, מדובר בפרסומות הפועלות על פי מילות קוד, בכדי שתהיה איזו רלוונטיות בין תכני הבלוג לבין הפרסומות שמלוות אותו. ברגע שהגולשים מקליקים על הפרסומת, מתחלקת חברת Kanoodle עם הבלוגים ברווחים.
 

סוג של דמוקרטיה - גם הקטנים יכולים להרוויח

עד כה התמקדה חברת Kanoodle אך ורק בבלוגים גדולים. היא אומרת שמאז שהשיקה את השירות באוקטובר 2004, היא דחתה 70-80% מהבלוגרים שפנו אליה במטרה להיות שותפיה העיסקיים.

אולם כעת, החליטה החברה לאמץ כשותפים גם את הבלוגרים הקטנים. "זוהי דמוקרטיזציה של תכנים" אומר ג'ים פיטקון, מנכ"ל של חברה Moreover אשר שותפה ל- Kanoodle בשירות. "היתרון הוא שכעת, מפרסמים קטנים יכולים לבחור אם ואיך הם רוצים לעשות כסף מהתכנים שלהם".

"זיהינו כמה טרנדים חזקים במיוחד בתחום הלינקים הממומנים, שגרמו לנו להאמין שזהו כיוון מאד נכון לצעוד בו", אמר מארק ג'וספסון, סמנכ"ל שיווק של Kanoodle. "מזיני RSS, בלוגים ורשתות חברתיות הופכים להיות ערוץ רציני ובר-קימא".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by