ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
האם סוף סוף נפל לענקיות הבידור האסימון? 
 
 זה כמו למכור דיסקים לסינים   
 
מערכת חיים ברשת

בניסיון נואש להילחם בזיופים תשווק "וורנר" לסינים תקליטור DVD במחיר תחרותי זמן קצר לאחר יציאת סרט לאקרנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חזית חדשה במערכה של חברות הבידור נגד הזייפנים, והפעם ממש בתוככי המגרש הביתי של הזייפנים - סין. לאולפנים השמנים מן המערב כנראה התחיל לרדת האסימון. לאחת מהן לפחות. חברת "וורנר הום וידאו" הודיעה היום כי בכוונתה להתחיל לשווק לסינים תקליטורי DVD מוזלים, בניסיון להתחרות בתעשיית הזיופים המשגשגת במדינה. כך מדווח אתר Wired.

על פי התוכנית של וורנר, זמן קצר לאחר שסרט ייצא לאקרנים, תוצע למכירה גירסה בסיסית של הסרט על גבי DVD. תקליטור זה יימכר במחיר שווה ערך ל-2.65 דולר, לעומת דולר אחד, מחירו של תקליטור מזוייף. הדיסק הבסיסי לא יכיל עם זאת את התוספות שבדרך כלל ניתן למצוא ב-DVD, כמו ראיונות עם הבמאי וסצינות מאחורי הקלעים. אלה ימצאו רק בגירסאות שתשוחררנה מאוחר יותר, ויימכרו תמורת 3.38 דולר.

צעד זה עשוי לרמוז שהזמן פשוט עשה את שלו: חברות הבידור הבינו כי אמנם הן מסוגלות להשפיע על חקיקה ופה ושם אף לנצח בבית המשפט אולם מבחן התוצאה מראה שככל שעובר הזמן הן מפסידות עוד ועוד כסף. זאת יתכן הסיבה לכך שהן שלפו את הטקטיקה המאוד מקורית של הורדת המחיר בכדי להעלות את הביקוש.

ומי אם לא סין טובה כדי לבדוק את האפקטיביות של הטקטיקה החדשה הזו. שהרי בממלכת הזיופים, הקרב ממילא כבר היה אבוד מראש: על פי גירסת חברות הבידור, תעשיית הזיופים בסין גורמת לחברות המערביות אובדן הכנסה בגובה של כ-16 מיליארד דולר מידי שנה. בעקבות לחץ שהופעל ממערב על ממשלת בייג'ינג פעלו הסינים פה ושם כדי להילחם בתופעה אולם המאמץ לא היה רציני דיו וממילא לא נשא פרי. כיום עדיין ניתן למצוא בסין זיופים של ספרים, DVD ותקליטורי מוזיקה בכל קרן רחוב ואף בחנויות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by