ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
לתת לתנין לשמור על השמנת 
 
 היהפוך ןינת עורו?   
 
מערכת חיים ברשת

שנים הציקה Gator לגולשים. עכשיו היא מנסה לאמץ תדמית מהוגנת ואפילו תשתתף בוועדה פדרלית... לשמירה על פרטיות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המשרד הממשלתי לביטחון המולדת בארה"ב הכריז כי חברת קלאריה, יצרנית תוכנת פרסום (adware) שזכתה בעבר בתואר המפוקפק "פרזיטית", עומדת להיות מצורפת כחברה לגוף ייעוץ פדראלי בנושא פרטיות. דיווח של אתר CNET.

בכיר בקלאריה, שבעבר נקראה Gator (ושכמעט אין גולש שלא סבל ממנה בשלב זה או אחר), עומדת להיות אחד מעשרים החברים בוועדת הפרטיות, נמסר אתמול (רביעי) בהודעת המשרד.

"הוועדה תספק למשרד המלצות חשובות כיצד לקדם את משימות המשרד תוך כדי הגנה על זכויות הפרטיות על מידע אישי בר זיהוי של אזרחי ארה"ב ושל המבקרים בה", אמרה נואלה אוקונר קלי, האחראית על נושא הפרטיות במשרד. באימייל ששלחה קלי ל-CNET היא הגנה נחרצות על מינויו של נציג קלאריה לוועדה.

קלאריה כורכת תוכנה לפרסום פופ-אפ יחד עם רשתות ותוכנות התומכות בפרסומות דוגמת קאזאה. אחרי שנים שבהן נחשבה למטרד בעיני הרבה גולשים (בשלב מסוים הייתה גייטור מותקנת על כ-60 אחוז מהמחשבים האישיים) ולפרזיטית בעיני גורמים בתעשיית המחשבים, מנסה לאחרונה קלאריה לשפר את תדמיתה ולהראות מהוגנת יותר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by