ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הפתעה: גוגל רק במקום הרביעי 
 
 
טלי לכיש

סקר TGI: שלושת האתרים הפופולריים ביותר בקרב האוכלוסיה הבוגרת בישראל: וואלה, נענע ו-ynet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לשלושה רבעים מאוכלוסיית ישראל יש לפחות מחשב אחד בבית, וכ-60% ממחשבים אלו מחוברים לאינטרנט - כך עולה מסקר TGI השנתי שפורסם השבוע. כמו כן, מאז המחצית הראשונה של 2002, בה שיעור בעלי חיבור לאינטרנט עמד על 51.7%, נמצא מספרם במגמת עלייה מתמדת, אך מתונה.

בניגוד לסקר האינטרנט האחרון של TNS טלסקר, שהצביע על שיעור של 88% המחוברים לאינטרנט המהיר, סקר TGI מצביע על שיעור צנוע יותר, העומד על 83.7% בלבד.
 
מרבית הגולשים, בין אם מהבית או מהעבודה, שגולשים לפחות אחת לשבוע, עושים זאת לצורך קבלת מידע וביצוע פעולות בחשבון הבנק (21.6% מהם). 18.1% מהם בודקים את תיבת הדואר האלקטרוני, 16.8% על מנת להתעדכן באתרי חדשות, 14.2% משתמשים באינטרנט לצורך לימודים ו-12% בלבד לצורך משחקים. יש לציין שמדובר בנתונים שונים לחלוטין מאלו שעלו מסקר של TNS טלסקר.

חמשת האתרים הפופולריים בקרב אותם 60% אנשים מקוונים הינם (בסדר יורד): וואלה (עם 55.9%), נענע במקום השני (עם 39.6%), ynet שלישי ואחריו גוגל (עם 37.2% ו- 35.4% בהתאמה) וסוגר את החמישייה המובילה - msn ישראל (עם 31% בלבד). עוד ברשימה: תפוז עם 28.3%, מעריב NRG עם 24.8%, hotmail ישראל עם 19.3%, הארץ עם 17.2% ודפי זהב עם 17%.

מבין אתרי הקניות שנבדקו, אולסייל מוביל את הרשימה (עם 14.6%), אחריו P1000 (עם 11.7%), במקום השלישי נטאקשן (עם 11.3%), וסוגר את הרשימה אמזון (עם 4.4% בלבד). עם זאת, בגדול, כמעט כל אתרי הקניות רשמו ירידה בכמות המבקרים לעומת המחצית הראשונה של 2004.

נתוני הסקר נאספו בין החודשים יולי-דצמבר 2004, בקרב כלל האוכלוסייה הבוגרת בגילאי 18 ומעלה. זאת בניגוד לסקר של TNS טלסקר הנערך בקרב האוכלוסייה היהודית בלבד, וכולל גם נוער בגילאי 13-18.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by