ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TGI קובע: האינטרנט נוגס בעיתונים 
 
 
מערכת חיים ברשת

הפתעה (!) הישראלי הממוצע קורא פחות עיתונים ומעדיף לבלות זמן רב יותר מול האינטרנט. אנחת הקלה נשמעת ביערות האמזונס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא שהנתונים האלו יכולים להפתיע מי מקוראי חיים ברשת, אבל עכשיו זה רשמי – הצרכן הישראלי מתחיל לזנוח את העיתונות המודפסת ומקדיש זמן רב יותר לגלישה באינטרנט, כך מדווח מגזין The Marker.

נתונים אלו עולים מתוצאות סקר TGI המתפרסם היום (ב') לרגל סיכום שנת 2004 במדיה. על פי הסקר, בעוד שבשנת 2003 החשיפה הכוללת לעיתונים היומיים הגדולים בימי חול עמדה על 63.7%, בשנת 2004 מספר זה ירד ל-60.8%.

אומנם ארבעת העיתונים היומיים הגדולים (ידיעות, מעריב, הארץ, גלובס) שומרים על אותו יחס בינהם, אבל החשיפה לכל אחד מהם ירדה בין 6% ל- 13%. לשם דוגמה, החשיפה באמצע השבוע לידיעות אחרונות ירדה מ-44.6% בשנת 2003 ל-42.5% בשנת 2004. המצב לא מזהיר גם אצל המתחרים – החשיפה למעריב ירדה מ- 25.2% ל- 23.6%.
 
באשר לסופי שבוע, הצרכן לא מוותר על המסורת לקרוא עיתון עם הקפה של שבת בבוקר, ואחוז החשיפה הכוללת, העומד על 73%, נשמר.

לעומת זאת, חלה עליה בשעות הגלישה באינטרנט. בעוד בשנת 2003 גלש הישראלי הממוצע 5.5 שעות שבועיות מביתו, בשנת 2004הוא שדרג ל- 6.5 שעות בשבוע.

ההסבר לעליה זו נעוץ בעיקר בחדירה העמוקה של האינטרנט המהיר לבתים בארץ. אם בשנת 2003 אחוז האינטרנט המהיר עמד על 36% בלבד, ב-2004 מספר זה זינק ל- 79%.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by