ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הצצה ראשונה: וידאו-גוגל 
 
 
מערכת חיים ברשת

השלב הבא של מלחמת החיפושים כבר כאן: גוגל חשפה אבטיפוס לשירות חדש שמאפשר חיפוש בתכנים טלוויזיוניים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ענקית האינטרנט גוגל הציגה ביום שני בערב אבטיפוס לשירות חדש לחיפוש תכנים טלוויזיוניים, במה שנחשב כצעד צפוי ומתבקש להרחבת אימפריית החיפוש שלה לתחום משדרי הטלוויזיה. דיווח של אתר CNET.

במהלך החודשים האחרונים, כפי שנפוצו השמועות בעבר, עסקה החברה בפיתוח חשאי של "גוגל וידאו", מנוע חיפוש שיאפשר לאנשים לבצע חיפושים של טקסטים שהופיעו בתוך תוכניות טלוויזיה. השירות, מכסה באופן התחלתי תוכניות שהופיעו בערוצים PBS, חדשות פוקס, ABC, C-SPAN וערוץ ה-NBA. החיפוש יהיה זמין לתוכניות כבר ביום עלייתן לאוויר.

אנשים יוכלו לבצע חיפוש אודות ערך מסוים, לדוגמא הצונאמי באינדונזיה, ולמצוא באילו תוכניות טלוויזיה הוזכר הערך הנ"ל, צילומי מסך של השידור ומאמר טקסטואלי מוסגר של החלק הספציפי בתוכנית שבו הופיע הערך המחופש (הפתעה: תשע מתוך עשר התוצאות הראשונות למילת החיפוש bitch מובילות לתוכנית של ג'רי ספרינגר).

לעת עתה, עד להבהרת מספר סוגיות משפטיות של זכויות יוצרים ובניית מודלים עסקיים, לא תהיה אפשרות לחזות בקטעי ווידאו במסגרת השירות. כמו כן לא יופיעו בו בינתיים מודעות הטקסט האופייניות של גוגל.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by