ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ארה"ב: מתיחה לחג 
 
 
טלי לכיש

אימייל מזויף שהופץ ברשת הביא להתנפלות המונית על רשימת ה-"Do Not Call" בארה"ב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מתיחת אימייל הביאה לכך שוועדת המסחר האמריקאית (ה-FTC), הוצפה בשבוע האחרון במבול פניות מצד אנשים שרצו להיכלל ברשימת ה-"Do Not Call" של המדינה.

על פי השיטה האמריקאית לטיפול בטלמרקטינג - שיטת ה-Opt-Out, על מי שאינו מעוניין לקבל בטלפון פניות פרסומיות מכל סוג שהוא, לבקש להירשם ברשימת ה-"Do Not Call". מרגע ששמך נכלל ברשימה, אתה יכול לישון בשקט, חופשי מהטרדות פרסומיות למשך 5 השנים הבאות.

במקרה של טלפונים סלולריים, בכל אופן, אנשים היו מוגנים כמעט לחלוטין בפני הטרדות שכאלה, מכיוון שבארה"ב לרוב מספרי סלולר לא נכללים במדריכים טלפוניים, או ברשימות של שירותי המודיעין הטלפוני. כמו כן, חוקקו תקנות האוסרות על ביצוע שיחות טלמרקטינג למכשירי סלולר, בעיקר כי במרבית מתוכניות התשלום במדינה, המפעיל מחייב את המנוי גם על שיחות נכנסות.

באי מייל השקרי שהופץ החודש ברשת נכתב כי "החל מה-1 לינואר 2005, כל מספרי הסלולר יהפכו לנגישים עבור חברות הטלמרקטינג. לפיכך, לא רק שהסלולרי שלך יכול לצלצל לפתע כשמצידו השני של הקו מצוי איש טלמרקטינג מטריד, אלא שגרוע מכך: השיחה תעלה לך כסף. בהתאם להנחיות המרכז, עליך לבקש להירשם ל-"Do Not Call" לכל המאוחר עד ה-15 בדצמבר, על מנת להיכלל ברשימה."

מה-FTC נמסר כי רק במהלך השבוע האחרון פנו למרכז 9.5 מליון אנשים בבקשה להירשם, מרביתם בעקבות המתיחה. "אנשים נכנסו לפאניקה", סיפרה דוברת ה-FTC, בהתייחסה למבול הפניות למרכז, "אני חושבת שהפרט היחיד שהיה נכון באימייל הזה היה המידע לגבי הרישום באתר המרכז". בכירה נוספת ב-FTC הוסיפה: "אין דד ליין; מעולם לא היה דד ליין להרשמה."
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by