ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM מגלה: מהפך בצמרת 
 
 
טלי לכיש

גוגל נוטל את הבכורה מוואלה בשיעור החשיפה השבועי בקרב גולשים; בקטגוריית המסרים המיידים - רוב מוחץ למשתמשי ICQ בקרב בני נוער

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גוגל הדיח את וואלה מן המקום הראשון בשיעור החשיפה השבועי לאתרים ברשת הישראלית, כך מגלה חלקו השני של סקר TIM של TNS/טלסקר המתפרסם היום. הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 849 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.

כל האתרים שנבדקו בסקר, פרט לפורטל One, רשמו עלייה כלשהי בשיעורי החשיפה. אך בדיוק כמו בסקר הקודם גוגל הינו האתר היחיד שרשם עלייה משמעותית ביחס למתחריו - מ-54.9 אחוז ל-62 אחוז (עלייה של כ-7%). פרט לשינוי שחל בצמרת, החמישייה המובילה נותרה כפי שהיתה בסקר הקודם: במקום השני וואלה (57.4%), אחריה ynet במקום השלישי (41.9%), hotmail/msn במקום הרביעי (38.3%) ונענע שסוגרת את הרשימה במקום החמישי (עם 33.3%).

עם זאת, בקרב בני הנוער עד גיל 18 וואלה שמר על הבכורה עם שעור חשיפה של 72%, במקום השני גוגל עם 64.8%, ובשלישי נענע עם 53.6%. סוגרים את החמישייה hotmail/msn ו-ynet עם 37.4% אחוז ו-27% בהתאמה. כפי שניתן לראות, רשימת חמשת האתרים הפופולריים בקרב בני נוער והאוכלוסייה הכללית הינה זהה, כאשר השינוי מתבטא בדירוג הפנימי בתוכה.

כמו כן, בסקר הנוכחי נבדקו לראשונה שיעורי החשיפה של אתרים נבחרים בשתי קטגוריות חדשות: מסחר אלקטרוני ומסרים מידיים. את המסחר האלקטרוני מוביל וואלה שופס (8.9%), אחריו נטאקשן (5.9%), P1000 (עם 5.8%) ואולסייל (4.7%). את קטגוריית המסרים המיידים מוביל MSN messenger עם נתח שוק מרשים של 33%, אחריו ICQ (עם 30.6%) והרחק מאחוריהם ניצב Yahoo! Messenger עם 4.1% בלבד. עם זאת, בקרב בני הנוער - ICQ זוכה לרוב מוחץ של 83.8%.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by