ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר: 3.2 מיליון גולשים ישראלים 

סקר: 3.2 מיליון גולשים ישראלים

 
 
מערכת חיים ברשת

וממשיכים לספור. בשימושים הבולטים: חיפוש מידע (93%), דואר אלקטרוני (84%) וקריאת חדשות (74%)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר האינטרנט (סתיו 2004) של TNS טלסקר המתפרסם היום מגלה כי נמשכת מגמת העלייה בהיקף ותדירות השימוש באינטרנט בישראל.

על פי תוצאות הסקר, כ-3.2 מיליון מתושבי ישראל בגילאי 13 ומעלה גולשים באינטרנט (לעומת כ-2.7 מיליון באביב 2004, ו-2.5 מליון בנובמבר אשתקד), 82% מהם בתדירות יומיומית (כל יום או כמעט כל יום). המשמעות של נתון זה היא משמעו שמדי יום נמצאים באינטרנט כ-2.6 מיליון ישראלים (גילאי 13+).

כמו כן, למעלה ממיליון משקי בית בקרב האוכלוסייה היהודית, מחוברים כיום לאינטרנט, מתוכם כ-88% (מעל 900 אלף) לאינטרנט המהיר.

שימושי האינטרנט השכיחים ביותר כיום הינם: 93% - חיפוש מידע ונתונים (כללי), 84% - דואר אלקטרוני, 74% - קריאת עיתונים/חדשות, 65% - הורדת תוכנות/קבצים, 48% - ביצוע פעולות בנקאיות/פיננסיות, 46% - משחקים, 43% - צ’טים, 42% - קנייה/הזמנת מוצר או שירות, 28% - האזנה לתחנות רדיו, 25% - השתתפות בפורומים/קבוצות דיון, 10% - הכרויות.

בסקר הנוכחי מוצאים בהשוואה לשנה הקודמת עלייה מובהקת בשימוש באינטרנט לצורך קבלת/שליחת דואר אלקטרוני, קריאת עיתונים/חדשות וביצוע פעולות בנקאיות/פיננסיות. עם זאת, חיפוש מידע ונתונים באינטרנט בתחומים שונים הינו עדיין השימוש הרחב ביותר ומקיף כיום כ-93% מכלל משתמשי האינטרנט. נושאים עיקריים בהם מחפשים מידע באינטרנט הם: הרחבת ידע כללי/מידע כללי (78%) ונתונים למטרות טיולים ונסיעות (59%).

בנוסף, חל גידול מובהק גם בתחום המסחר האלקטרוני: בסקר הנוכחי מדווחים כ-42% מכלל משתמשי אינטרנט (שהם כ-20% מכלל האוכלוסיה בישראל), על ביצוע קניות ו/או הזמנת מוצרים או שירותים כלשהם באמצעות האינטרנט כהרגל או נוהג קבוע. כ-45% מכלל הגולשים מדווחים על קנייה/הזמנה כלשהי במהלך השנה האחרונה (12 החודשים שקדמו לסקר), וכ-16% על קנייה במהלך החודש האחרון (שקדם לסקר), זאת לעומת 38% ו-13% הנתונים המקבילים מנובמבר אשתקד.

הסקר הנוכחי הקיף מדגם של 849 משתמשי אינטרנט (גילאי 13 ומעלה) מפיזור ארצי ומייצג של ישובים יהודיים בישראל.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by