ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ממתינים לטרף 
 
 
מערכת חיים ברשת

אורגית הקניות הנמצאת בעיצומה לקראת הכריסמס, עלולה להיפגע בשל אתרי קניות פיקטיבים שרק מחכים שמישהו ימצא אותם בגוגל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שיטת פישינג (גניבת פרטים אישים) חדשה זוממת לגנוב את פרטיהם האישים של הצרכנים המקוונים ולרוקן את חשבונות הבנק שלהם, כך מדווח אתר cnet.

את השיטה המסורתית לפישינג אנחנו כבר מכירים: מכתבים בעלי מראה רשמי ומכובד, שנראים כאילו הגיעו מהבנק, מחנות מקוונת או משירות ממשלתי, מזמינים אותנו להיכנס לאתר הבית שלהם ולעדכן שם את פרטינו האישיים. למעשה אנחנו נשלחים לאתר פיקטיבי הדומה מאד לאתר המקורי, ושגונב את הפרטים שהקלדנו לתוכו כאילו אין מחר.

כעת צצה לה שיטת פישינג חדשה, שמדלגת על שלב האימייל ומסתמכת על כך שגם בלעדיו הגולשים יפלו ברשת. הנוכלים המבצעים את ההונאה בונים אתרים הנראים כאילו הם אתרי קניות רגילים לכל דבר. הגולשים מגיעים ביוזמתם לאתר, אחרי שמצאו אותו בגוגל או מנוע חיפוש אחר, במהלך חיפושים אחר מוצרים לקניה.
 
במקום כלשהו באתר, הגולשים מתבקשים ללחוץ על לינק מסוים כגון "לחצו כאן כדי להגדיל את התמונה", אולם במקום להפנות לתמונה, הלינק מפנה לסוס טרויאני המתקין את עצמו על המחשב, ומיועד לגנוב את הפרטים האישים הסודיים.

כדי להתגונן מפני התופעה, הכלל הראשון הוא חשדנות. "אם זה נראה טוב מידי כדי להיות אמיתי, זה כנראה באמת לא אמיתי", אומר פול הנרי מחברת האבטחה CyberGuard שהתריעה על התופעה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by