ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
וירג'ין תחל למכור מוסיקה ברשת 
 
 
מערכת חיים ברשת

ענקית מכירות המוסיקה משיקה היום חנות מוזיקה מקוונת, ומקווה לשחזר את הצלחתה של רשת המגה-חנויות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ענקית המוזיקה Virgin, מצטרפת היום לשוק מכירות המוזיקה הדיגיטלית, כשהיא מצויידת בנגן משוכלל משלה, כך מדווח אתר CNet. החברה תציע בנוסף לחנות מקוונת, גם שירות מנוי הורדות שנתפר עבורה על ידי MusicNet.

עם ביצוע מהלך זה, וירג'ין הופכת לחברת המוזיקה הגדולה הראשונה מחוץ לרשת, שנכנסת לשוק שכבר נשלט על ידי חברות תוכנה, חומרה ואלקטרוניקה. בשל כך, מידת ההצלחה של החברה תהווה אבן בוחן ליכולת לגשר בין העולם הישן של מכירת מוזיקה כאובייקט פיזי, ובין המדיום הדיגיטלי החדש.
 
 
"רצינו מאפיינים שיתנו לגולש את ההרגשה שהוא משוטט ברחבי חנות של וירג'ין", אמר נשיא Virgin Digital – זאק זאלון. "היריבים שלנו הן חברות טכנולוגיות המפתחות שירותי מוזיקה. אנחנו חברת מוזיקה שמפתחת טכנולוגיה. אנחנו מסתכלים על דברים אחרת".

בהמשך לדבריו , זאלון סיפר שהשירות נבנה בחלקו אחרי חודשים של ריאיונות עם לקוחות של חנויות החברה, שנועדו לגלות מה חובבי מוזיקת מיינסטרים אוהבים (ומה מתעבים), בשרותי המוזיקה המקוונת הקיימים בשוק. החברה גילתה שרק חלק קטן מהלקוחות אכן עשו שימוש בשירותי המוזיקה החוקיים ברשת, סיפר זאלון. יותר מכך, רבים התלוננו על כך שהשירותים היו מבלבלים, וכי בין השאר, הם כשלו למצוא בנבכי המחשב את השירים שהורידו. מסיבות אלו, בוירג'ין החליטו לבנות נגן משלהם, מן המסד עד הטפחות, מבלי להסתמך כמעט על ממשקים קיימים אחרים, כולל זה של Windows. עם זאת, ב-CNet מציינים כי למרות שניתן להבחין בשינויים קלים, הנגן כן ייראה מוכר לכל מי שהשתמש בשירותי מוזיקה מקוונים בעבר.

כמו כן, בוירג'ין השקיעו זמן רב בבניית מאגר מידע בילט אין, הכולל ביוגרפיות אמנים, דיסקוגרפיות, ביקורות מוזיקה ועוד, שכולם מקושרים זה לזה, כאשר הכוונה היא שהמשתמש יוכל לדפדף בין אמנים וז'אנרים דומים, כאילו שהיה נובר בערימת דיסקים בחנות מוזיקה אמיתית, אמר זאלון.
 
החנות תמכור מדיה מוגנת בזכויות יוצרים באיכות גבוהה בפורמט של Windows Media. השירות, "Virgin Music Club", מציע סטרימינג בלתי מוגבל של הורדות, שננעלות על מחשב אחד, במחיר של 7.99$ לחודש – 2$ פחות משירות המנוי המקביל שמציעות RealNetworks ו-Napster.

וירג'ין אמנם נכנסת לשוק באיחור רב, אבל החברה מסתמכת על כך שהמוניטין של המותג יעשה את העבודה, ואותם מיליוני אנשים שמבקרים במגה-חנויות של החברה מידי שנה, יחפשו את אותו השם גם ברשת. בדיוק בשל סיבה זו, אנליסטים כלכליים מגלים אופטימיות ביחס לסיכויי ההצלחה של המיזם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by