ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
גידול של 40% ברווחים מפרסום באינטרנט 
 
 
מערכת חיים ברשת

מחקר מראה שאפשר להרוויח הרבה כסף מפרסומות באינטרנט (אבל אתם צריכים להיות מנוע חיפוש בשביל זה)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גידול משמעותי בכמות הרווחים ממכירת שטחי פרסום באינטרנט, כך קובע מחקר פיננסי עליו מדווחת סוכנות הידיעות AP. בחצי השנה הראשונה של שנת 2004, הרווחים בשוק זה הגיעו לכדי 4.6 מיליארד דולר, שהם גידול של 40% לעומת רווחים של 3.3 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

אם יש לכם אתר מצליח ושאלתם את עצמכם איך זה קרה, שלמרות כל הבאנרים והפופ-עפים שאתם מציבים בלי הבחנה, לא ראיתם אצלכם בחשבון הבנק שום גידול - אל חשש, הפעם לא הבנק הוא האשם. עיקר הגידול נובע בזכות הגידול ברווחים של מנועי חיפוש (וסביר להניח שאין לכם כזה).

בעוד שבשנה הקודמת רק 29% מסך הכסף שהתגלגל בתחום הגיע למנועי החיפוש, ואת היתר קיבלו חברות המפיקות באנרים, פופ-עפים, וסוגי פרסום אחרים, השנה מנועי החיפוש נוגסים בלא פחות מ-40% מהרווחים.
 
"נתונים אלו לא מפתיעים", אומר פטה פטרוסקי, מנכ"ל קבוצת PricewaterhouseCoopers שביצעה את המחקר. "המפרסמים מאמצים בחום את מנועי החיפוש, בזכות הפשטות שלהם, ובזכות העבודה שבמדיום זה הם יכולים לנבא ביתר קלות את מידת היענותם של הלקוחות".

ובעוד שמנועי החיפוש נמצאים בשיא פריחתם, צורת הפרסום באמצעות המייל הולכת ודועכת. הרווחים מפרסום במייל צנחו ברבעון השני ב-29% והגיעו לכדי 47 מיליון דולר בלבד, וזה כולל את הפרסומות בניוזלטרים, קמפיינים באימייל ושאר סוגי הפרסומת באמצעות המייל שמגיעות מבתי עסק לגיטימיים.

הסיבה לכך היא ברורה- גולשים לא אוהבים פרסומות באימייל, ומתייגים כל פרסומת כזו, גם אם היא לגיטימית, כספאם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by