ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ממשיכים בתוכנית ההתנתקות 

ממשיכים בתוכנית ההתנתקות

 
 
טלי לכיש

ושוב לקוחות ספקית אינטרנט מרכזית נאלצו לבלות לילה נטול רשת; האשמה הפעם: בזק בינלאומי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
למערכת חיים ברשת הגיעו תלונות רבות ממנויי החברה על תקלות שונות במהלך הלילה ולפנות בוקר (רביעי) שנעו החל מאיטיות בגלישה, דרך חוסר יכולת להיכנס לאתרים וכלה בחסימת הגלישה לשירות באופן מוחלט.

תגובת בזק בינלאומי כפי שנמסרה מגיל קריים - דובר החברה, הינה כי: "במטרה להמשיך ולספק ללקוחותינו את שירות האינטרנט הטוב והאיכותי ביותר, בוצעו בשעות הלילה הקטנות, הנחשבות לדלילות מבחינת פעילות, מספר עבודות נקודתיות יזומות. עקב כך, שובשה פעילות האינטרנט לחלק קטן מלקוחותינו ולפרק זמן קצר ביותר".
 
 
המציאות, לעומת זאת, קצת שונה; בסביבות השעה 3:45 לפנות בוקר, ההודעה המוקלטת בשירות התמיכה של החברה היתה כדלהלן: "לקוחות יקרים, בשל תקלה זמנית באחד מציודי התקשורת ישנם שיבושים בגישה לרשת האינטרנט הצוות ההנדסי של אינטרנט@בזק בינלאומי מטפל בהשבת השירות לסידרו. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית." זו כבר היתה הגרסה השנייה של ההודעה, לאחר ששעה לפני כן דובר על תקלה שמשפיעה על גולשים בחיבור ADSL בלבד. כנראה שבמקום להצטמצם, התקלה רק הלכה והתרחבה כלל שנקפו השעות.

לאחר המתנה של כ-25 דקות (!) על הקו, התפנה סוף כל סוף התומך לענות לשיחתנו. התומך החביב אך חסר האונים אכן אישר את הנאמר בהודעה המוקלטת, והוסיף שמדובר בתקלה באחד מן השרתים, התקלה היא בכל רחבי הארץ, וייקח מספר שעות לתקנה - כנראה עד שעות הבוקר.

נדמה כי הסבר "העבודות היזומות" הינו בעיקר הסבר שבדיעבד, כך לפחות ע"פ הבדלי הגרסאות בין תוכן ההודעה המוקלטת בשירות התמיכה של החברה, לבין תגובתו של דובר החברה. או שאולי בבזק בינלאומי עדיין לא למדו להבחין בין המושגים "תקלה" ו-"עבודות יזומות".
 
גילוי נאות: חברת נטוויז'ן - מפעילת אתר נענע היא ספק אינטרנט מתחרה של בזק בינלאומי
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by