ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט: היתרון שלנו הוא באבטחה 
 
 באלמר : וחכו עד שתשמעו מה הצד החלש שלנו   
 
אילנה תמיר

בכנס השותפים השנתי, תנסה מיקרוסופט לשכנע את שותפיה ומשווקיה חסרי האמונה, כי רק אם יפתחו את העיניים יגלו שבעצם אבטחה זה החלק החזק שלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
היום (א') החל בטורנוטו כנס השותפים השנתי השני של מיקרוסופט, שימשך שלשה ימים. מחרתיים, סטיב באלמר וראש חטיבת האבטחה של החברה, מייק נאש, עתידים לעמוד על הבמה מול 5000 הנוכחים בכנס, ולשכנע אותם כי בעצם נושא הבטחה, הוא הוא היתרון התחרותי של החברה.

בכנס יינכחו שותפים של ענקית התוכנה, שעיקר פעילות המכירה של מוצריה נעשית דרכם. מיקרוסופט תנסה לשכנע אותם להאמין במוצריה, בכדי שאלו יוכלו למכור אותם טוב יותר ללקוחות.

אולם ספק אם הפעם מיקרוסופט תצליח לשכנע את הנוכחים באולם, שעדיין מחכים שזו תקיים את ההבטחות שהבטיחה בנושאי אבטחה משנה שעברה. בכנס הקודם, ההכרזה של סטיב באלמר, כי מיקרוסופט תשקיע רבות בנושאי אבטחה, התקבלה בעולם בתשואות רמות. אולם מאז, הבטחות רבות, כמו ההבטחה להשיק את Service Pack 2, חבילת עדכוני האבטחה לחלונות XP עד אמצע שנת 2004, או ההבטחה לשדרג ה- Windows Update, מנגנון אוטומטי להורדת וניהול טלאי האבטחה, עדיין לא קוימו.
 
 
"השותפים של מיקרוסופט יגיעו השנה לטורנטו עם אותן החששות שהיו להם שנה שעברה", אמר לסוכנות הידיעות IDG פול דגרוט, מנתח מחברת Directions on Microsoft, העוקבת אחר האסטרטגיה של מיקרוסופט. החשש עלול לצמוח עוד יותר, בשל הפרצות האחרונות שהתגלו בדפדפן אינטרנט אקספלורר.

מרלין קאר מחברת המחקר IDC מסכימה, ומתנבאת גם היא כי אותם נושאים אשר נידונו בכנס של שנה שעברה, יהיה במרכז הדיון גם השנה, היות ולא הושגו ב-12 החודשים האחרונים ההישגים שהובטחו. האינטרס של השותפים הוא בדיוק כמו האינטרס של הלקוחות הרגילים - להפוך את תהליך עדכוני האבטחה לתהליך פשוט הרבה יותר מאשר כאב הראש שיש עכשיו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by