ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
טוב שבאתם לבקר 

טוב שבאתם לבקר

 
 
מערכת חיים ברשת

הסקר החצי שנתי של חברת TNS טלסקר התפרסם היום; גוגל ו-Ynet בעליה, נענע ותפוז בירידה, וואלה (עדיין) במקום הראשון

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאחר שבשבוע שעבר פורסם סקר שבדק את מספרם ומאפייניהם הסוציו-אקונומיים של אוכלוסיית גולשי האינטרנט בישראל, התפרסם היום (שלישי) חלקו השני של סקר TIM, שבדק את החשיפה לאתרי האינטרנט השונים.

מהסקר, שנערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 844 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, עולה כי וואלה ממשיך להיות האתר המוביל בחשיפה שבועית בישראל, אחריו נמצא (שוב) גוגל ובמקום השלישי נמצא אתר Ynet, שעלה מהמקום החמישי.
 
 
שיעורי החשיפה השבועית של שאר האתרים הישראלים, נותרו מרביתם כפי שהיו בסקר הקודם שנערך בנובמבר 2003, פרט לאתר גוגל, שזכה לעלייה מרשימה של אחד עשר אחוזים (מ-44 אחוז לכ-55 אחוז).

מעניין לציין כי בקרב נוער עד גיל 18 שלושת האתרים הפופולריים הם: וואלה! (67.6%), נענע (60.2%) וגוגל (57.7%) בסדר יורד, ואילו בקרב בוגרים מגיל 18 ומעלה: גוגל (54.4%), וואלה! (53.3%) ו-Yent (עם 41.2%).
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by