ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
האידיוט תמיד צודק 
 
 בשבילך, ה-כ-ו-ל!   
 
מערכת חיים ברשת

תודעת שירות מחורבנת אינה מכה ישראלית ייחודית, כפי שגילה לקוח לא מרוצה של מסעדה בריטית שזכה לטיפול בלתי שגרתי בעליל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הלקוחות הישראליים תמיד אוהבים להתלונן על תודעת השירות הנמוכה של נותני השירותים בארץ. המוכרים לעומת זאת, סבורים כי הלקוח הישראלי הוא אחת מהמכות הכי גדולות ביקום. כמה נחמד לגלות שגם באנגליה (שם כ-ו-ל-ם כל כך מנומסים) ניתן למצוא דוגמאות מאלפות לזריקת זין על לקוחות.

פול ווידהול, תושב העיר נוטינגהם, כתב למסעדת Colwik Hall, אימייל ובו הוא התלונן על כך שהוא וחבריו נאלצו לחכות עשרים דקות לשירות וכי המלצר שפך משקה על הנעל שלו והרס אותה לחלוטין. להפתעתו המוחלטת קיבל ווידהול מכתב תגובה מהיר ובו הוא מכונה "Twat" (פות – בסלנג בריטי מאוד גס).
 
 
מסתבר כי המנהלת הכללית של המסעדה, הלנה קיי, קיבלה אליה את מכתב התלונה והעבירה אותו אל צ'אק וויטר, הבעלים של המלון בו פועלת המסעדה. במייל ששלחה המנהלת נכתב "Can you please help me with this twat, Cheers Hx" (או בתרגום חופשי: האם אתה יכול בבקשה לעזור לי עם הפות הזה. תודה).

אולם לרוע מזלה, כפי שמדווח אתר האינקוויירר, לחצה המנהלת על כפתור ה-Reply במקום על כפתור ה-Send, מה ששלח את המכתב המאוד פוגעני אל הלקוח, שגם ככה לא היה בדיוק מרוצה מהמקום מלכתחילה.

בכל מקום נורמלי, היו בשלב הזה מתנצלים, גם על התקרית המקורית עליה התלונן על הלקוח וגם על פיאסקו המייל המביש. אולם מחלקת יחסי הציבור המבריקה של Colwick Hall החליטה למצוא פתרון יצירתי לעניין ושיחררה הודעה על פיה לא קראה המנהלת לווידהול בכינוי "Twat", אלא Twot, שזה קיצור של "Total waste of time" (בזבוז זמן מוחלט) וכי רק בשל טעות כתיב השתחלה למכתב המילה twat.

את ווידהול, בכל מקרה, ההסבר לא משכנע במיוחד, וכפי שהוא מסר לכתבי העיתון נוטינגהם אבנינג פוסט, זה בכלל לא משנה, זה עדיין מאוד מעליב.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by