ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
נראה אתכם מפרסמים באינטרנט 
 
 התרנגול שמפרסם את בורגר קינג   
 
רויטרס

MSN העולמי הכריזו על יציאתם לקמפיין שישווק את האינטרנט, וכמובן במיוחד את MSN, כמדיום שכדאי להשקיע בו את תקציבי הפרסום, על פני מדיומים מסורתיים כמו הטלוויזיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פורטל MSN העולמי הכריז היום (ו') כי הוא פוצח בקמפיין פרסומי רחב הקיף על מנת למשוך יותר מפרסמים לאינטרנט בכלל, ובפרט ל-MSN.

לצורך המבצע גיסה הזרוע האינטרנטית של מיקרוסופט שלשה משרדי פרסום. מטרתם היא לפנות לשוק המפרסמים בארה"ב ולשכנע אותם לזנוח את אתרי הפרסום המסורתיים כגון שידורי הטלוויזיה, ולפנות לקהל אחר, זה שמבלה שעות על גבי שעות ברשת.

"קמפיין זה ימשוך הרבה מפרסמים ל-MSN", אמר לרויטרס אריק האדלי, מנהל הפרסום בפורטל. "כבר עכשיו אנחנו רואים אצלנו הרבה יותר קמפיינים מפותחים שמשתמשים בווידאו ובמולטימדיה, וקמפיינים המשלבים פרסום מקוון עם פרסום אחר".
 
 
מומחים צופים שבשנה הקרובה שוק הפרסום המקוון בארה"ב יגדל ב-20%, מה שמוכיח את התבגרותו של מדיום זה. בחודשים האחרונים חל גידול בשימוש סוכנויות הפרסום ברשת, והריצו קמפיינים ענקיים ומעוררים הדים רבים, כדוגמת משחק "Subservient Chicken" המפרסם את רשת המזון המהיר בורגר קינג, והקמפיין שהריצו אמריקן אקספרס, בכיכובם של ג'רי סיינפלד וסופרמן.

"הגל הראשון של האינטרנט נשלט בידי אנשי הטכנולגיה", אמר טי מונטג', אחד מהאחראים ב-MSN על הפרויקט. "אני חושב שהגל הבא ישלט בידי האומנים ומספרי הסיפורים שיתחילו לשחק עם הרשת, ולהבין את מידת הפוטנציאל הגלום בה".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by