ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
אפליקציות 
נשים הן לחוצות זוגיות וחתונה? סקר חדש חושף פרט מפתיע 

נשים הן לחוצות זוגיות וחתונה? סקר חדש חושף פרט מפתיע

 
אפליקציות |
 

מחקר של חברת StartApp מגלה שרק 80% גברים מורידים אפליקציות דייטינג לעומת רק 20% נשים, זאת למרות הסטיגמה שנשים הן אלו שחושקות יותר בחתונה ובאהבה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הצעת נישואים
 הצעת נישואים   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

המגמה הברורה שעולה מהמחקר הגלובלי של החברה, שנערך בקרב 1.9 מיליארד משתמשים במכשירי אנדרואיד מ-233 מדינות בעולם, היא שהישראלים מתעניינים בעולם הדייטינג באפליקציות - 10% ממשתמשי המובייל בישראל השתמשו לפחות פעם אחת באפליקציית דייטינג, זאת לעומת הממוצע העולמי של 6% בלבד.

 

בנוסף, מסתבר שהדרך לאהבה עוברת גם בקיבה: ישראלים שהתעניינו באפליקציות דייטינג התעניינו יותר מאחרים באפליקציות של הזמנת אוכל. כמה יותר? למעשה יותר מ פי 2 מישראלים שלא מתעניינים באפליקציות דייטינג (12%). ולא רק זה , מסתבר שהם גם מורידים יותר אפליקציות תיירות  כ- 150% יותר מאשר מי שאינו מתעניין בדייטינג. המחקר גם מצביע על כך  ש 24% מהישראלים שמשתמשים באפליקציות דייטינג הם גם בעלי חשבון בנק דיגיטלי, 78% יותר מאשר לישראלים שלא מתעניינים באפליקציות דייטינג.

 

 
גברים לחוצים יותר מנשים? לא בבטוח שדווקא על חתונה
 גברים לחוצים יותר מנשים? לא בבטוח שדווקא על חתונה   צילום: יח"צ 
 

עוד חשף המחקר כי מתוך הנשים שמורידות אפליקציות דייטינג מסתבר כי דווקא אלו מעוניינות יותר באפליקציות משחקים (כ-49% יותר מהממוצע), מורידות יותר אפליקציות של עריכות תמונות ( כ-55% יותר), יותר מתעניינות באפליקציות של קניות (כ-28% יותר), מורידות יותר אפליקציות של רשתות חברתיות (כ-18% יותר), ובקושי מתעניינות באפליקציות של ספורט אם בכלל.

 

לכתבות נוספות:

הכירו את האפליקציה החדשה שצריכה להפחיד אתכם

שימו לב: זה מה שאסור לכם לעשות במייל הראשון בעבודה

בננה בום: מצאנו את ההמנון של הקיץ

 

 

StartApp היא חברה ישראלית  שנוסדה בשנת 2010 על ידי גיל דודקביץ' ורן אבידן והיא מפתחת פלטפורמות מבוססות ביג דאטה לפרסום במובייל לצד יכולות ניתוח ועיבוד נתונים. החברה מעסיקה כ-200 עובדים ברחבי העולם, 150 מתוכם במרכז הפיתוח בנתניה.

 

המערכת שפיתחה החברה עובדת כיום בתוך למעלה מ-350 אלף אפליקציות שונות הנחשפות לכמיליארד משתמשים שונים בכל חודש, ובין לקוחותיה נמנים כמה מהשמות הבולטים ביותר במובייל כמו טוויטר, הרשת החברתית הסינית Baidu, Yelp, משחקי חברת King (Candy Crush וכו'), עלי אקספרס, eBay, יאהו! ועוד.

 

 
 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by