ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
אפליקציות 
לייבפרסון חוברת ל-IBM ומשיקה פלטפורמה מתקדמת לניהול שירות לקוחות  

לייבפרסון חוברת ל-IBM ומשיקה פלטפורמה מתקדמת לניהול שירות לקוחות

 
אפליקציות |
 

לייבפרסון חוברת ל-IBM להשקת פלטפורמת בוטים משולבת בעושה שימוש בין היתר ב-Watson, פלאטפורמת ה AI של IBM שמטרתה לחבר בין מענה אנושי במוקדי שירות לבין מענה באמצעות בוטים בצורה חלקה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

LivePerson  וענקית הטכנולוגיה IBM, הודיעו על השקת LiveEngage With Watson - פלטפורמה לשימוש מותגים גדולים, המספקת אינטגרציה יוצאת דופן וייחודית בעולם, לשילוב בין בוטים ונציגים אנושיים. הפתרון החדש משלב בין הנציג הווירטואלי של Watson והטכנולוגיה של פלטפורמת LiveEngage ומאפשר למותגים להטמיע בקלות וביעילות בוטים לניהול שיחות, שמתפתחים ומחכימים בכל אינטראקציה. האינטראקציות הללו מתבצעות באמצעות מכשיר המובייל של לקוחות הקצה - כלומר דרך האפליקציה של המותג, SMS, המסנג'ר של פייסבוק או דרך אתר המובייל של המותג, וכל זאת ללא צורך כלל להתקשר למוקד הטלפוני של המותג (פעילות הכרוכה בהמתנה מיותרת של הלקוח ובזבוז משאבים עצום מצד המותגים).

 

 

פלטפורמת LiveEngage, כמו גם החיבור של הפלטפורמה עם IBM Watson, פותחו במרכז הפיתוח של LivePerson ברעננה. המערכת החדש היא למעשה פלטפורמה מתקדמת לניהול שירות לקוחות בקרב מותגים גדולים המשלבת בינה מלאכותית (AI), בוטים ומערכת מסרים מיידים. הפלטפורמה מסייעת למותגים הגדולים לעבור משירות לקוחות טלפוני-אנלוגי לאינטראקציה אינטליגנטית-דיגיטלית. המשמעות העיקרית היא שלקוחות הקצה ליצור קשר עם מותגים גדולים באמצעות המובייל, ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים המופעלים באמצעות אינטליגנציה מלאכותית, בשילוב עם נציג אנושי, המתערב בשיחה בצורה חלקה, במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע רצון.

 

 
 

"מתן שירות לקוחות באמצעות שיחות קוליות רגילות הוא לא רק יקר ביותר - זוהי חוויה מיושנת ולקויה עבור הצרכנים", אומר ערן ואנונו , CTO ומנכ"ל LivePerson ישראל. "אף אחד לא אוהב לחכות על הקו. שותפות זו בין IBM ו- LivePerson מחברת בין הטכנולוגיה לשירותים בכדי לפתור את הבעיה בקנה מידה רחב. אנו עובדים כרגע עם המותגים המובילים בתחום הטלקום והבנקאות בכדי לפתור את הסוגיה ולהעביר את הטיפול בלקוחות הקצה משירות יקר, מבוסס שיחות קוליות והמתנות על הקו לעבר שירות ידידותי לצרכן המובייל. אנחנו נרגשים ליצור שותפות זאת. אין חברה אחרת, חוץ מ-IBM, המביאה את התחכום של טכנולוגיה קוגניטיבית ומרחיבה כך את אופן התמיכה, הייעוץ ומתן השירותים".

 

 
ערן ואנונו , CTO ומנכ"ל LivePerson ישראל
 ערן ואנונו , CTO ומנכ"ל LivePerson ישראל   צילום: נענע10 
 
 

LiveEngage with Watson עוצב לענות על הצרכים של היום, הדורשים תמיכה בזמינות תמידית, ולספק את רף הזמינות והאיכות של חווית המותג שלקוחות הקצה מצפים לה", אומר דוד קני, סגן נשיא בכיר, IBM Watson ופלטפורמות ענן. "על ידי השילוב בין העוצמה של IBM Watson ו- LiveEngage של LivePerson, אנו מעצימים את שירות הלקוחות, כפי שהוא מוכר לנו כיום בצורה משמעותית. זוהי דוגמא חזקה נוספת, כיצד טכנולוגיה קוגניטיבית כמו IBM Watson עוזרת לאנשי המקצוע לשפר ולקדם את הדרך בה הם מתקשרים עם לקוחות".

 

לדברי עטרת ענבי תבור מקבוצת IBM Watson בחיפה: "אנו גאים על כך שקבוצת Watson בחיפה הובילה את שיתוף הפעולה עם LivePerson באופן הממקסם את החוזקות של כל אחת מהחברות. אין ספק שאיחוד הכוחות בינינו יחד עם שילוב הבינה המלאכותית בפתרון המשותף יביא לשוק מהפכה בתחום מרכזי שירות הלקוחות."

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by