ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פלאפון לא רוצה את הכסף שלכם 
 
 
מערכת חיים ברשת

החברה הסלולרית מציעה שיטת תמחור חדשה (!) למנוייה ותבדוק כל שלושה חודשים שהם לא מוציאים יותר מדי כסף; מאמינים?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת פלאפון הודיעה היום (שלישי) כי היא מתכננת לצאת עם שיטת תמחור חדשה, אותה היא מכנה "שיטת המסלול המשתלם". במסגרת השיטה החדשה תבחן החברה מדי שלושה חודשים את דפוסי השימוש האישיים של כל מנוי ומנוי שיצטרפו לתוכנית ותדווח ללקוחות האם הם נמצאים במסלול המתאים ביותר לדפוסי השימוש שלהם.

לדברי החברה, אם ימצא שדפוסי השימוש של הלקוח אינם מתאימים לתנאי התשלום שלו – יומלץ לו לעבור למסלול מתאים יותר.

התוכנית החדשה מצטרפת להליך המיתוג המחודש של פלאפון ובחברה סבורים כי יישום שיטת התמחור החדשה יביא לשיעורי נטישה נמוכים יותר וכן להצטרפותם של יותר לקוחות. "המסלול החדש", אם תהיתם, אינו פועל רטרואקטיבית. המשמעות: אם אתם משנים את הרגלי השימוש שלכם תכופות, ספק אם השירות החדש יועיל לכם.

בינתיים, ממשיכות הטענות כנגד הלוגו החדש שאימצה לעצמה פלאפון. אחרי החברה מברזיל והשפן של פלייבוי, הצטרפה אתמול למתלוננות גם חברת "אופטיקה הלפרין". אתר "אייס" מדווח כי ב"אופטיקה הלפרין" מאשימים את פלאפון ב"קבלת השראה מוגזמת" מלוגו של אחד המותגים שלהם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by