ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סוליטר קורע את DOOM 
 
 
רויטרס

דו"ח חדש (!) מגלה שדווקא משחקי הסוליטר והפאזלים למיניהם יגלגלו את הכסף הגדול בתעשיית משחקי האונליין המתפתחת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
משתמשי מחשב בגיל הביניים נוטים להעדיף משחקי קלפים ופאזלים דוגמת סוליטר ו-Diamonds על פני משחקי יריות סטייל HALO ו-HalfLife. על פי דו"ח חדש (!) שפורסם אמש, דווקא משחקי הסוליטר הם אלו שידחפו את תעשיית משחקי האונליין בצפון אמריקה ואירופה ויהפכו אותה לתעשייה המגלגלת כ-2.2 מיליארד דולר עד שנת 2007.

ג'אנר המשחקים "הארעיים" (Casual Gaming) המציעים פרסים כספיים, בנוסף למשחקי טרקלין מסורתיים שהיו פה עוד הרבה לפני מהפכת המחשבים, הם עדיין החלק שגדל הכי מהר בתעשיית המשחקים האינטרנטיים, כך על פי סוכנות הייעוץ הלונדונית ScreenDigest.

שוק המשחקים הארעיים צפוי להגיע למחזור של כ-1.2 מיליארד דולר בשנת 2007, ולהוות 56 אחוזים מכלל תעשיית משחקי האונליין.
 
 
חלק ניכר מהתעשייה מתבסס על משחקים המונטיים (משחקי אונליין רבי משתתפים) דוגמת EverQuest של סוני, שבו השחקנים שמשלמים מנוי חודשי מתחברים לרשת וממשיכים להתקדם עם הדמות שלהם בעולמות דמיוניים במסעות שיכולים לארוך חודשים ואף שנים.

"אולם ללא ספק, דווקא המשחקים מבוססי הדפדפן הפשוטים ביותר דוגמת משחקי קלפים ופאזלים החלו להתגלות במחוללי הכסף הגדולים ביותר", נכתב בדו"ח של Screen Digest.

הגידול בשוק המשחקים הארעיים "מתודלק בעיקר ע"י נשים שחקניות מגיל העמידה, שהן בדיוק האנטיתיזה של השווקים של משחקי האונליין רבי משתתפים (MMOG) ומשחקי ההארד-קור", כתב מחבר הדו"ח ניק גיבסון.

שוק המשחקים רבי המשתתפים, לעומת זאת, צפוי להניב בשנת 2007 הכנסות של 820 מיליון דולר לספקיות המשחקים.

על פי הדו"ח, השנה אמור להניב שוק משחקי האונליין כולו סכום של כמיליארד דולר, ככל שמספר המנויים עולה ותקציב הפרסום גודל בהתאמה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by