ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
ויראלי 
מפריס הילטון המדענית ועד משחת שיניים בטעם המבורגר: קבלו את מיטב מתיחות ה-1 באפריל ברשת 

מפריס הילטון המדענית ועד משחת שיניים בטעם המבורגר: קבלו את מיטב מתיחות ה-1 באפריל ברשת

 
ויראלי |
 

היורשת למשפחת הילטון פותחת מכון מחקר, הונדה משיקה צופר אימוג'י לרכביה וגם -האם הושקה חליפת ה"איירונמן" הראשונה? ריכזנו עבורכם את מיטב מתיחות האחד באפריל שרצו היום ברשת. קחו לכם רגע ופשוט תהנו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פריס הילטון בפוזה אופיינית
 פריס הילטון בפוזה אופיינית   צילום: NANODROP 
 
 

מדי שנה האחד באפריל הגיע והנה אנחנו כאן חוגגים שוב את "יום הכזבים הבינלאומי". מעבר לאלפי המתיחות, עשרות חברות בינלאומיות החליטו גם השנה לקחת חלק בקרנבל ההשתטות הזה. ליקטנו עבורכם כמה מה"מתיחות" המושקעות והשוות ביותר:

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

נפתח עם המתיחה הכי מושקעת והמנצחת הברורה של השנה - פריס הילטון, בכבודה ובעצמה, פותרת את משבר המים העולמי עם המצאה חדשה בשם ננו-דרופ -נוזל דמוי מים שמרכז בטיפה אחת שלו, יותר מ-1000 טיפות מים. הגברת הילטון לא עשתה זאת לבדה כמובן, אלא נעזרה באנשי מכון המחקר הקרוי על שמה, מכון PHIPPS, והפועל  והפועל למציאת פתרונות לזיהום הפלסטיק באוקיינוסים בשימוש בננוטכנולוגיה.

 

 

בנוסף פרסמה סרטון המציג שיתוף פעולה בינה למכון ויצמן למדע, בו מופיע גם מופיע פרופ' רון נעמן, המתמחה בתחום האלקטרוניקה המולקולרית. בסרטון מסופר כי מכון וייצמן שיתף פעולה עם המכון של הילטון במטרה להמציא מחדש את הדרך בה האנושות שותה ולייעל את הרוויה:

 



באתר הייעודי nanodrop.org הילטון מציגה את מוצר חדש ומגדירה אותו כהמצאה הגדולה ביותר מאז שהאדם המציא את השתייה. היא מספרת על צורה מעובה של מים בשם ננו-דרופ, המסמלת על תחילתו של עידן חדש עבור בני אדם, צבי ים, אוקיינוסים וכל שאר היצורים החיים על הפלנטה. לטענתה בטיפה אחת של משקה ננו-דרופ מוגז דחוסות 5,000 טיפות מים מוגזים רגילים. צריכת ננו-דרופ תביא לירידה דרמטית בטביעת הרגל הפחמנית מאחר ושינוי במבנה המים מאפשר לצרוך אותם בצורה מרוכזת ומכך גם לשווק אותם בבקבוקים קטנים יותר.

 

אבל הכל נגמר כש"התרמית" התגלתה, והילטון פירסמה התנצלות פומבית קורעת לא פחות, במה שהתברר כפירסומת ל"סודה סטרים" הישראלית:

 

 

 

חברת מלאנוקס טכנולוגיות החליטה להשתמש בתאריך הסמלי של האחד באפריל, בכדי ליצור קמפיין מקורי: במקום לייצר עוד מתיחה מצחיקה, החברה יצרה קמפיין אשר מדגים כיצד יכולה טכנולוגית האינטליגנציה המלאכותית ליצור עתיד טוב יותר עבור האנושות. לשם כך, יצרו בחברה אתר דמי בשם ASAPeace אשר כשמו כן הוא - אתר המייצר הסכמי שלום במהירות ע"י שימוש באינטליגנציה מלאכותית.

 

 

 
 

לעומתם, ב"גט" פנו לכיוון יותר "ריאליסטי", והשיקו שירות חדש ופקטיבי: "Gett: דיוטי פרי!". החברה הציעה ללקוחותיה, מוניות דיוטי פרי מיוחדות. כחלק מהמתיחה, החברה הודיעה כי "השירות יוצע בכל מוניות Gett החל מחול המועד פסח, כשבשלב הראשון ימכרו בשמים, אלכוהול וממתקים, ובהמשך השנה יצטרפו גם מוצרי קוסמטיקה".

 

 
גט דיוטי פרי? מישהו חייב להפוך את השירות לאמיתי
 גט דיוטי פרי? מישהו חייב להפוך את השירות לאמיתי   צילום: גט טקסי 
 

ב"רד בול" לא התאפקו והפכו את איירונמן למציאות בתעלול שיווקי חדש, שראה חברה בשם  Gravity מגשימה חלום למליונים ברחבי העולם, ויצרו חליפת תעופה אישית. וכך נכתב שם: "חליפות של איירון מן או רוקטיר קיימות רק בסרטים, אבל החליפה של Gravity הופכת את הפנטזיה הזו למציאות. Gravity היא חברת הנדסת אווירונאוטיקה, שבשיתוף עם רדבול חושפת את חליפת הטיסה שיצרה - Daedalus, שתגרום לטוני סטארק וגם ג'יימס בונד לקנא. החליפה של Gravity עשויה כמשהו שנלקח מסרט מדע בדיוני, יש לה שישה מנועים, תצוגת ראש עם חיבור WiFi לשלד וגם מנגנון אל כשל עבור אחסון הדלק.

 

 

והנה עוד סרטון מושקע שמתאר את ה"מוחות" מאחורי המתיחה הזו

 

 

 

גוגל השקיעה גם השנה והשיקה מגוון שירותים ומוצרים הזויים, הנה כם מהם:

 

בהתאם לטרנד העולמי, בגוגל השיקו גמד גינה חכם בשם "נומאו" (משחק מילים שמשלב בתוכו גם את השם רומאו וגם את הכינוי האנגלי ל"גמד גינה"). הסייען החכם הזה מפגין אישיות מדוכדכת ועוקצנית במעט, שמסרבת לסייע לכם לגבי שאלות שעניינן אינו מחוץ לבית:

 

 

בגוגל יפן המציאו את המקלדת הראשונה שכולה מורכבת מ"פצפצים" - אותן שקיות ניילון רבודות בבועות אויר שכולנו אוהבים לפוצץ:

 

 

בגוגל הולנד השיקו את "גוגל רוח":

 

 

חטיבת הVR של החברה הציגה גם היא שידרוג לפלטפורמת המציאות במדומה של החברה בדמות חוויה רב חושית חדשה:

 

 

בבורגר קינג הגשימו חלום רטוב של חלק מאיתנו והשיקו בושם חדש, בניחוח המבורגר ה"וופר" שלהם:

 


 

וזה לא נגמר כאן, בבורגר קינג צרפת השיקו גם משחת שיניים בניחוח וופר:

 

 

צ'יטוס השיקו תרסיס שיזוף חדשני, שמעניק לכם עור כתום - בדומה לזה של נשיא ארה"ב הנוכחי. אז איך זה עובד? צפו:

 

 

בהונדה השיקו בלנדר מיוחד שמתממשק למשענת היד ברכב - שמישהו ירים את הכפפה ויהפוך את זה למציאות:

 

 

בהונדה לא הסתפקו בבלנדר והשיקו גם את צופר האימוג'י הראשון אי פעם:

 

 

בג'יימסון פינקו אותנו עם סרטון משעשע שצריך לצפות בו עד סופו: מסתבר שנתגלתה חבית וויסקי הג'יימסון הראשונה אי פעם. הבעיה? בגלל התאדות מוגברת, נותרה בחבית רק כוס אחת:

 

 

חברת הבירה הזו השיקה את פחית הבירה שאינה נגמרת - פשוטו כמשמעו:

 

 

 

רשת קניוני אמריקה השיקה מסלול הליכה מיוחד למכורים לסמארטפונים:

 

 

ומה דעתכם על רחפן שיאסוף את הצרכים של הכלב שלכם?

 

 

החברה מאחורי החטיף האהוב "סניקרס" השיקה ליין חדש של תחתונים:

 

 

רשת המסעדות White Castle השיקה ננו המבורגר חדש שיעלה לכם רק בקלוריה אחת:

 

 

 

חברת התעופה וירג'ין, הציגה לעולם צוות אוירי חדש על טהרת הכלבים:

 


 

מסתבר שמכשיר ה"אקו" של אמאזון יודע מהיום לדבר עם בעלי חיים:

 

 

קנטקי פרייד צ'יקן השיקה סייעת מיוחדת שתדאג שלעולם לא יחסר לכם עוף מטוגן:

 

 

יצרנית הרכב לקסוס הגשימה את חלום רטוב של רבים: פונקציה שמסיתה נהגים שנוסעים לאט וחוסמים לכם את הנתיב השמאלי:

 

 

אתר המכירות NEWEGG הציג לראשונה מסך נייד בעל 9 מסכים:

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by