ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות אונליין 
מצלמים ומשפיעים: כך תעשו כסף מאינסטגרם ופייסבוק 

מצלמים ומשפיעים: כך תעשו כסף מאינסטגרם ופייסבוק

 
חדשות אונליין |
 

פעם מובלי דיעה היו שחקנים, זמרים וספורטאים היום- אלו אתם. בשנים האחרונות הרשתות החברתיות יצרו הזדמנויות הכנסה חדשות עבור הגולשים. בואו לראות כיצד גם אתם תוכלו להרוויח

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מורן קרמין קורן מנכלית ובעלים של "like and Share" ותמיר ילינק - מנכ"ל "הלידרים" ו"לידרס" שניהם עומדים בראש תעשייה שסוחפת את הרשתות החברתיות ואם לא הבחנתם בה, כנראה שלא הקדשתם מספיק תשומת לב לנעשה בפיד שלכם. בשקט, בשקט, עשרות אלפי גולשים ישראלים הפכו לפרזנטורים ברשת. אז במה מדובר ואיך זה קרה?

 

 

אז כיצד הופכים למוביל דעת קהל ברשתות חברתיות?


תמיר ילינק: "השלב הראשון הוא כמובן לנסות ולהגיע למספר רב של עוקבים ברשתות חברתיות - ראשית - יש לשמור על עקביות - לא להתעצל - להעלות פוסטים לפחות 3-4 פעמים בשבוע. במידה ומעלים תמונות אז חובה שתהיינה באיכות גבוהה מאד. התוכן חייב להיות מעניין ומושך תשומת לב - המטרה בגדול היא לבלוט מעל בליל הפוסטים שמופיעים לנו בפיד ולייצר בולטות, שתוביל בסופו של דבר לעוקבים נוספים. באינסטגרם ניתן לתייג מספר רב של מילות מפתח (האש תאג) וכך להגיע לקהל רב פוטנציאלי שכיום אינו עוקב אחרינו. שיטה נוספת היא להתחיל לעקוב אחר אנשים נוספים, שלעתים מתחילים לעקוב אחרינו כמחווה. לאחר שצברתם מספר עוקבים רב ניתן להירשם כ"לידרים" באתר שלנו והתחיל ליהנות מהחיים הטובים".

 

קרמין קורן מספרת שאצלה לעיתים גם גולשות עם מעט חברים (באופן יחסי) מצליחות לייצר אינטראקציות כמו גולשים עם הרבה יותר חברים. "במידה וראיתם את האחד החברים ממקום העבודה או את השכן מהקומה מעל כאשר הם מעלים פוסטים לרשתות חברתיות המתעדים אותם במסעדות, בתי מלון או ממליצים על ההופעה הקרובה של אייס אוף בייס - רוב הסיכויים שהם נחשבים "לידרים" אומר ילניק, "אנשים שיש להם השפעה ברשתות חברתיות שנובעת מכמות העוקבים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם".

 

גם יליניק וגם קרמין קורן מספרים כי ברשותם מאגר של עשרות אלפי מובילי דיעה וכי בכל חודש הם מקבלים עשרות הצעות מחברות מוצרי צריכה, מלונות, מסעדות, מועדוני כושר ועוד שמעוניינים שאותם מובילי דעת קהל ימליצו על המוצר או השירות שלהם לחבריהם ברשתות החברתיות. היתרון הברור בשיטת הפרסום הזו היא ש"המותג מקבל הזדמנות להיחשף במסר אמין ובמחירים נמוכים משמעותיים ממחירי פרסום מסורתים ואילו ה"לידר" מקבל הזדמנות נהדרת לנסות מוצר או שירות חדש ובחינם" אומר יליניק.

 

 

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by