ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
הייטק וטכנולוגיה 
ממטען USB ועד תחתונים: זה מה שקניתם השנה ברשת  

ממטען USB ועד תחתונים: זה מה שקניתם השנה ברשת

 
הייטק וטכנולוגיה |
 

שנת 2016 כנראה תרשם כשנת שיא בשוק מכירות האונליין הישראלי. ניסינו לגלות מה בדיוק קניתם השנה והרשימה מפתיעה וגם, מהו גיל הרוכש הישראלי הממוצע?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
2016 מציגה: עליה ברכישה מהמובייל
 2016 מציגה: עליה ברכישה מהמובייל   צילום: פוטוליה 
 
 

שנת 2016 ממשיכה במגמה שהחלה בשנה שעברה ובה הישראלים ממשיכים לקנות אונליין בכמויות אדירות, מה שמציב אותם כמעט במקום הראשון בתחום. על פי הערכות, ב- 2016 הישראלים הוציאו סכום המוערך בכ- 12 מיליארד שקלים על מוצרים מחו"ל(והיד עוד נטויה) - מדובר בעליה של כמעט 18% משנת 2015. אז מה מוביל את הישראלים להעדיף לבצע קניות מאתרים בחו"ל? ברוב המיקרים הסיבה המובילה היא יוקר המחיה.

 

הישראלים גילו שמוצרים שהם רוכשים באתרים מחו"ל זולים בעשרות ואפילו במאות אחוזים במקרים מסויימים מאשר בארץ. כשהשיקול הוא האם לראות את המוצר בעין, לחוש אותו או לקנות אונליין במחיר משתלם הרבה יותר, הישראלים מעדיפים להסתמך על כך שהאתרים בחו"ל מציעים הגנה על הכסף במקרים בהם יש אי התאמה בין המוצרים שהוצגו ותיאורם לעומת מה שקיבלו בפועל. נשאלת השאלה מה בדיוק אתם קונים שם? כדי לענות על כך, ביקשנו מאתר המכירות זיפי, לרכז עבורנו את כל מה שחיפשתם, מה גיל הרוכש הממוצע והיכן הוא גר, וכמובן - את המוצרים המובילים השנה.

 

אלו הם ששת המוצרים המובילים הכי נמכרים השנה באתר:

 

6. מברשת שיער המאפשר החלקה של השיער עם ויסות טמפרטורה  - מוצר פופולרי  השייך למשפחת מוצרים שנמכרו ממנה בעשרות מיליונים ברחבי העולם.

 

 
מברשת שיער מחליקה
 מברשת שיער מחליקה   צילום: זיפי 
 

5.  מטען קיר עם שקעי USB להטענת מספר מוצרים יחד

 

 
מטען קיר
 מטען קיר   צילום: זיפי 
 
 

4. גאדג'ט המאפשר לכם להחליף את השרוכים בנעליים ולהפוך אותם לאופנתיות יותר וקלות יותר לנעילה.

 

 

 
מחליפים שרוכים
 מחליפים שרוכים   צילום: זיפי 
 

3. מטען מיוחד לאייפון (מחברים את החלק שמכניסים, הוא נשאר באופן קבוע. אחרי זה נותר רק "להלביש" עליו את הכבל..)

 

 
מטען מיוחד לאייפון
 מטען מיוחד לאייפון   צילום: זיפי 
 

2. הלבשה תחתונה, בדגש על תחתוני נשים מעוצבות.

 

 

 

 

 

 
תחתונים שמקנים מראה של "בלי"
 תחתונים שמקנים מראה של "בלי"   צילום: זיפי 
 

1. מגנט לסמארטפון לרכב - מתקן שמתחבר בקלות לדשבורד ועוד חלק שמתחבר לסמארטפון שלכם ומאפשר להם להתמגנט אחד לשני.

 

 
מגנט לסמארטפון לרכב
 מגנט לסמארטפון לרכב   צילום: זיפי 
 

מה חיפשו הכי הרבה השנה


הדבר הראשון שישראלים מחפשים בחנויות בחו"ל אלו מותגים. בשונה ממגוון המוצרים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום, המותגים המובילים זולים במעט במחיר שבו הם נמכרים בארץ אך המיסים שאנחנו משלמים עליהם במידה ואנחנו קונים אותם, לרוב מוציאים מקניית המוצר את הכדאיות הכלכלית שלו בקניה מחו"ל.

 

אלו המוצרים שחיפשו הכי הרבה השנה:


1. New Balance
2. NERF - רובה צעצוע מגניב
3. אייפון 7
4. MAKITA כלי עבודה
5. OPI GEL
6. Blundstone
7. MEIZU
8. Adidas
9.בירקנשטוק
10. פנדורה
11. תחפושות

 

העדפות לקוח

 

מאחר והפלאטפורמה של זיפי מאפשרת לישראלים לרכוש דרכה באמצעות כרטיס אשראי מקומי גם בחולח, הרי שבידיה נתונים על אתרי מכירות פופולארים בעולם שהישראלים אוהבים. על פי החברה אלי אקספרס היא החנות הפופולרית ביותר בישראל להזמנות מחו"ל, כשלא רחוק מאחריה נמצאת איביי. מגמה זו ממשיכה משנת 2015, יתכן בעיקר מכיון שרוב המשלוחים הם בחינם מאליאקספרס ואין צורך שם בפתיחת חשבון בפייפל - מה שמזרז ומפשט את תהליך הקניה. הישראלים אוהבים קיצורים, ככה שזה מצוין להם.

 

מבחינת מיקום


אם רכשתם משהו ברשת, סביר להניח שאתם מתגוררים בגוש דן. תל אביב מוביל באחוז מאד ניכר על מחוז המרכז ועל שאר המחוזות. איננו מייחסים זאת לגודל הכנסה אלא יותר לתרבות הצריכה שגדולה יותר באזור המרכז מאשר בשאר האזורים.

 

גילאים


טווח הגילאים של אלו הקונים בכמות הגדולה ביותר הם גילאי 18-34. אלו הגילאים שנמצאים יותר בגילאי הרווקות מה שמאפשר יותר גמישות לגבי ההוצאה החודשית וגם משפחות צעירות שמחפשות מוצרים לבית או לילדים הקטנים. הגיל המבוגר ביותר אגב, 65+ אמנם קונים הכי מעט אך יחס ההמרה שלהם גבוה יחסית. הם יודעים מה הם מחפשים ויודעים מה הם רוצים כך שכשהם נכנסים לחפש את המוצר שלהם, הם נעולים ונוטים לא להתפזר בחיפוש ובקניות. הם כמובן נמצאים בגילאים שבהם ההחלטות שקולות יותר

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by