ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות הרשת 
פעם שלישית גלידה? Wix הישראלית חוזרת לפרסם בסופרבול  

פעם שלישית גלידה? Wix הישראלית חוזרת לפרסם בסופרבול

 
חדשות הרשת |
 

החברה תשוב לפרסם במהלך משחק הסופרבול האמריקני בפעם השניה ברציפות, עם שיתוף פעולה הוליוודי מסקרן במיוחד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wix
 Wix   צילום: יח"צ 
 
 

חברת WIX הישראלית הכריזה היום (ד') שגם השנה תשדר פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL). כזכור בשנה שעברה החברה עשתה היסטוריה, כשהפכה לחברה הישראלית הראשונה שהעלתה פירסומת במה שמוגדר כמשדר השנתי הכי נצפה בארה"ב. בקמפיין הנוכחי בחרה Wix להחליף את שיתוף הפעולה המקובל עם משרד פרסום בשותפות קריאטיבית עםAnimation DreamWorks. אותם אולפנים האחראים על שוברי קופות מונפשים כ" מדגסקר", "קונג פו פנדה", "שרק", "הדרקון הראשון שלי" ועוד. עם למעלה מ-75 מיליון משתמשים ברחבי העולם, Wix נחשבת כאחת השחקניות המובילות בשוק בניית האתרים העולמי.

 

 
סופרבול: עשרות מליוני אמריקאים דבוקים למסך
 סופרבול: עשרות מליוני אמריקאים דבוקים למסך   צילום: יו טיוב 
 

"בשנה שעברה פרסמנו בסופרבול לראשונה והקמפיין שניהלנו אפשר לנו להגיע ללמעלה מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם, בנוסף ל-114.5 מיליון האנשים, שצפו בפרסומת במהלך המשחק. עם חשיפה כזו, ההחלטה לשוב לסופרבול הייתה מתבקשת, אבל רצינו לעשות זאת עם כיוון קריאטיבי ייחודי וחדשני," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק שלWix . "החבירה ל-DreamWorks Animation מאפשרת לנו לעשות זאת וכן להעביר את המסר שלנו באופן אפקטיבי. כיום, כולם יודעים שנוכחות עסקית באינטרנט היא חובה, אבל מה שאנשים לא בהכרח מבינים הוא שבאמצעות הפלטפורמה הנכונה, תהליך היצירה יהיה פשוט ומהנה והתוצר יהיה מקצועי ומרהיב."

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by