ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
גוגל עיר חי צומח 
 
 אז מה אוכלים היום בגוגל?   
 
מערכת חיים ברשת

גוגל פותחת אפשרויות חדשות לפרסום בקנה מידה מקומי; מעכשיו גם דוכני הפלאפל בפתח-תקווה יכולים למצוא לקוחות בגוגל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת החיפושים גוגל תציג היום (חמישי) אמצעי שיווקי חדש באמצעותו יוכלו המפרסמים להגיע אל הגולשים בהצעות מפולחות לפי עיר מגוריהם – צעד שמהווה עדות על הכיוון הכללי החדש של מכירת הפרסומות של החברה. דיווח של אתר .

מדובר בשירות אותו חשפה החברה כבר בחודש שעבר, אשר אמור לסייע לגולשים למצוא בתי עסק מקומיים על ידי הקלדת מושג מסוים ושם העיר. המפרסמים בשירות החדש יוכלו להגיע דרכו ישירות ללקוחות באיזור מגוריהם לפי פילוח של 210 אזורי סחר שונים ברחבי ארה"ב.
 
 
עכשיו חידדה גוגל את אפשרות המיקוד סביב הלקוח, והיא מאתרת את מיקומו ברמת העיר בה הוא נמצא. שירות זה יכול להוות כלי שיווקי מדויק מאוד עבור המפרסמים, כך לדוגמה, אם גולש ניו יורקי יחפש את הערך "sushi" הוא יקבל את התוצאות בליווי מודעות טקסט למסעדות באיזור מגוריו.

השירות החדש יהיה זמין גם ברמה הבינלאומית, כך שגם לסושיות בפתח-תקווה יש עתיד. "מדובר בדרך חדשה עבור עסקים קטנים לפרסם את מרכולתם בדיוק לפלח השוק שמעניין אותם", אמר סוקינדר סינג, מנהל Google Local.

חברת גוגל הרחיבה את פעילותה בתחום השיווק והחיפוש ברמה המקומית במהלך שמונת החודשים האחרונים. על פי הערכות מומחים כלכליים, מדובר בשוק שעומד להתפתח בשנים הקרובות למימדי ענק. כצפוי, גם המתחרות הגדולות של גוגל בתחום החיפושים, יאהו ו-MSN, מפתחות בימים אלו שירותים דומים עבור מפרסמים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by