ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
און ליין 
מה מחביאים הישראלים בסמארטפון מבני זוגם? 

מה מחביאים הישראלים בסמארטפון מבני זוגם?

 
און ליין |
 

כסקר חדש על עולם האינטרנט והגולשים הישראלים מגלה בין השאר ש 1 מתוך 3 הכירו ברשת, הגיל הממוצע שילד מקבל סמארטפון הוא 11 ו 82% רוכשים באתרי קניות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
היכרויות ברשת
 היכרויות ברשת   צילום: shutterstock 
 
 

אתמול התקיים הכנס הדיגיטלי השנתי של דה מרקר, כאשר אחת מהישיבות המעניינות הייתה, האינטרנט כמובן. הזירה הדיגיטלית, שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו ברמה האישית והציבורית. בכנס הזה פרסמה בזק לראשונה דו"ח שנתי מקיף, הסוקר את מצב האינטרנט בישראל הכולל את התנהגות הגולשים, הצרכנים והקוראים.

 

הנה הטרנדים המובילים:

 

מכירים יותר, משתמשים יותר, תוססים יותר

בניגוד לתדמית הילד הרע שדבקה באינטרנט, לעולם הדיגיטלי יש השפעות חיוביות רבות על חיינו היומיומיים, לרבות חיינו החברתיים, שהם תוססים מתמיד. מנתוני הסקר עולה כי האינטרנט אינו מהווה תחליף למפגשים אישיים, אבל בהחלט תורם להרחבת ההזדמנויות להיכרויות חדשות - בתחומים רבים ברומנטיקה כמו גם בעסקים.

 

בדרך לחתונה עוצרים בפייסבוק - מהפכה בזוגיות

שינויים גדולים נרשמים בתחום הזוגיות והמשפחה בעידן הדיגיטלי. 32% מהזוגות הטריים בישראל הכירו באינטרנט. בסקר שנערך לפני חמש שנים רק 6% זוגות בישראל השתדכו בספרה הדיגיטלית. 26% מהם לא מרשים לבן או בת הזוג להציץ להם בסמארטפון. מעניין מה הם מסתירים?

 

 
 

הגיל הממוצע שילד מקבל סמארטפון הוא 11. בגילאים קטנים יותר, הם פשוט משתלטים על הסלולרי של ההורים: מעל ל- 60% מהילדים מורידים אפליקציות לטלפון של ההורים שלהם. ואת ליל הסדר נארגן באמצעות הוואטסאפ: ל- 70% מאיתנו יש קבוצת וואטסאפ משפחתית. לחיי המשפחה.

 

חברות אמת המבוססת על לייקים - מהפכה בחברות

חברות אמת היא מושג חמקמק. לישראלי הממוצע יש כ- 310 חברים בפייסבוק, הוא מעיד כי 21 מהם ) 7% ( הם חברים קרובים. מעניין כמה מהם יבואו לעזור לו במעבר דירה הבא).

 

הקניון עובר לסלון - מהפכה בקניות

82% מהישראלים קנו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד באינטרנט. התחום החזק ביותר תיירות ונופש. בתחום זה האינטרנט הפך לזירת הקניות המועדפת על הישראלים. לעומת זאת, הרוב המוחלט של הרוכשים והרוכשות מעדיפים למשש ולמדוד, כך שרק 19% רוכשים ביגוד והנעלה ברשת. כדאי לציין כי בתחום זה, בניגוד לרכישת כרטיסי טיסה, הישראלים קונים יותר באתרים בחו"ל מאשר באתרים מקומיים. תחום ה- E-Commerce הוא אתגר משמעותי ובהעדר היצע מתאים בארץ הקניות של הישראלים יברחו לחו"ל.

 

 

 
מכירות באינטרנט
 מכירות באינטרנט   צילום: shutterstock 
 

עוד נתונים מעניינים

  • למרות שישראלים קונים הרבה ברשת ואפילו גורמים לרשות גדולות לקרוס מבחינה כלכלית, עדיין יש תחומים שהם פחות פופולאריים. מדובר בביטוח ומוצרים פיננסיים, מזון, תרופות, מכשירי חשמל.
  • למרות שכולם צופים במידע בנקאי באינטרנט, ביצוע פעולות בסלולאר עדיין לא התקדם.
  • 56% בודקים בעיות רפואיות בגוגל, לפני שהם פונים לרופא.
  • 63% מהגולשים מפחדים מאובדן הפרטיות שלהם ברשת. למרות זאת רובם אינם עושים משהו אקטיבי, על מנת לשנות זאת.
  • 20% מהגולשים חוו הונאה או תקיפה אישית ברשת, אך הם לא מגנים על הטבלטים והסמרטפונים מפני פריצה.

 

 

 
קניות אונליין
 קניות אונליין   צילום: shutterstock 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by