ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
עליבאבא: הישראלים מזמינים מאיתנו חבילות ענקיות 

עליבאבא: הישראלים מזמינים מאיתנו חבילות ענקיות

 
חדשות |
 

לפי נתונים רשמיים שפרסמה ענקית הסחר המקוון, הגולש הישראלי נוהג להזמין את החבילות הגדולות ביותר - בהן מספר הפריטים הרב בעולם. בנוסף, ישראלים קונים תחפושות בעלי אקספרס יותר ממשתמשים בכל מדינה אחרת

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ישראלים אוהבים את עלי אקספרס ואתרי הקניות הסיניים - וקונים יותר מוצרים מכל אזרחי מדינות אחרות. כך עולה מנתוני חברת עליבאבא שפורסמו לכבוד חג הקניות הסיני שנערך בשבוע שעבר.

 

חג הרווקים הסיני שנערך ב-11 בנובמבר הוא מסורת חדשה יחסית שמקבילה לבלאק פרידיי וסייבר מאנדיי האמריקאיים. כבר בשנה שעברה, המכירות ביום זה היו יותר מכפולות משני ימי חגי השופינג האמריקאים ביחד. בסך הכל, לפי החברה, הוזמנו יותר מ-6.8 מיליון חבילות דרך עלי אקספרס, המשרת את הלקוחות הבינלאומיים.

 

 
אתר עלי אקספרס
 אתר עלי אקספרס   צילום: צילום מסך 
 
 

היקף העסקאות דרך כל אתרי עליבאבא השונים בחג עמד על 6.7 מיליארד דולר וכלל מוצרים של יותר מ-27 אלף חברות. לא ידוע מה חלקו של אתר עלי אקספרס מתוך כלל המסחר. ברבעון ממוצע, עלי באקספרס מייצג פחות מ-5% מהכנסות החברה.

 

ישראלים אוהבים תחפושות

 

לפי עלי אקספרס, ישראל כיכבה במקום הראשון בשתי קטגוריות - מספר המוצרים שהוזמנו בחבילה אחת, ורכישות של תחפושות - תחום שבו יש פער עצום בין המחירים בארץ, ובין המחירים בחו"ל. במקום השני במספר המוצרים ברכישה נמצאת רוסיה, ואחריה בלארוס.

 

רוסיה גם נחשבת למדינה הזרה המובילה בעולם בהיקף העסקאות שבוצעו בחג הרווקים, ואחריה ארצות הברית וברזיל. רוסים גם הזמינו מספר שיא של טלפונים חכמים, לבוש נשים וציוד ספורט. האמריקאים קנו יותר מוצרי שיער מכל מדינה אחרת, והברזיליאים הובילו בכלי נגינה. שלושת המוצרים הספציפיים שנרכשו הכי הרבה היו בגדים - ג'קט נשים, שמלה ועניבה. כולם הוזמנו יותר מ-4,500 פעם.

 

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by