ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מי מחלק מכשירי נוקיה במתנה? 
 
 
אורן הוברמן

השבוע בדוברמן: האם באמת אפשר לזכות בסלולרי ע"י שליחת מייל? כמה זמן לוקח להחליף זיכרון בנטאקשן? וסיפור אחד משמח, לקינוח

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יורם קנה מצלמה דיגיטלית של HP מאתר המכירות נטאקשן. למחרת, התקשרו אלי נציג שירות לקוחות של נטאקשן והציע לו לקנות באמצעותם גם כרטיס זכרון 128mb המתאים למצלמה. יורם החליט לבצע את הרכישה, זאת כמובן לאחר שאותו נציג המליץ על כך בחום.

שבועיים מאוחר יותר הגיע הכרטיס והסתבר כי הוא אינו מתאים למצלמה. לאחר שבועיים נוספים של שיחות והתכתבויות עם נציגי נטאקשן וחברת מאג המספקת, בוטלה הרכישה ולחלופין, קנה יורם את הכרטיס אצל ספק אחר. מנטאקשן, הובטח לו כמובן כי "החדש יתאים בטוח והרכישה הקודמת תבוטל".

למרות כל השיחות חויב יורם ע"י מאג במלוא הסכום. לאחר שרשרת של אימיילים נזעמים הוחזר לו כספו, ולמרבה ההפתעה – לאחר ניכוי דמי המשלוח והביטול. אם זה לא הספיק, למוצר החלופי אותו רכש לקח חודש להגיע לביתו ("כדי לוודא שאין טעויות הפעם", נאמר לו מנטאקשן). למזלו הרב, הפעם הכרטיס התאים.

עד היום, על אף פניות חוזרות ונשנות של יורם, לא הוחזרו לו דמי הביטול והמשלוח ששילם.

דיברנו עם אורלי, משירת הלקוחות של נטאקשן, שהסבירה כי מדובר בטעות אנוש. "נטאקשן יוצרת קשר עם הלקוחות בתור שירות. הוא קנה מצלמה דיגיטלית ללא כרטיס זיכרון ולפיכך הצענו לו לרכוש כזה. במקרה שלו, שהייתה בעיה של אי התאמה, אנחנו לוקחים על העניין אחריות ונדאג שיזוכה באופן מלא וכספו יוחזר".

את הפתרון הזה בדיוק, ניתן היה לבצע גם בטרם פנינו אנו לשירות הלקוחות.
 

לידיעתכם

מקבלת זה נוקיה חינם-חינם?
 מקבלת זה נוקיה חינם-חינם?   
לא פחות מעשרות מיילים קיבלנו בשבוע האחרון בנוגע למכתב השרשרת הבא:

"בבקשה העבירו את המייל לכל חבריכם וקרוביכם, נוקיה נותנת טל' ניידים בחינם! נוקיה מנסה במשך חודש לפרסם את המוצר דרככם - וככה להכיר לכם אותו, ולייצר פרסום פל"א בעלות מזערית לחלוטין מבחינת החברה. עבור פרסום הזה שתעשו לנוקיה כאשר תשלחו מייל זה, תקבלו מכשיר חינם תוך שבועיים, מייל ל-8 אנשים מזכה במכשיר = 6210, מייל ל-20 אנשים מזכה ב WAP. בעת משלוח המייל צריך לשלוח העתק גם לגב' mailto:anna.swelam@nokia.com."

למייל המוזר הזה תצורף בדרך כלל גם רשימת נמענים ארוכה כאורך הגלות, מה ששוב מוכיח, כי התמימות לא פסה מן העולם/פראיירים לא מתים וכו'.

כמובן שמדובר בספאם מהסוג הגרוע ביותר, שמסיבה כלשהי הצליח לשבור את מחסום שיקול הדעת ולהפוך למגיפה.

דובר חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, בירר ומסר את התגובה הבאה: "מבדיקה שנערכה עם נציגת נוקיה העולמית הסתבר כי מקור האימייל אינו בנוקיה, וכי אין לה כל קשר או שליטה במיילים המסוג הזה המופצים ברשת".
 

ציון לשבח

יואל מת"א קנה סט ציוד משרדי באתר "שיא פלסטיק" וקיבל את הסט הלא נכון. שלח יואל מייל לשירות הלקוחות של החברה והסביר את הטעות. עוד באותו יום, הוא מעיד, התקשרו אליו מהחברה, התנצלו ודאגו להחליף את המוצר השגוי. יואל כל כך מרוצה מהשירות שעצם הטעות כמעט ונעלמה מעניו. הנה לכם, הוכחה לכך שהשירות הנכון יכול להפוך גם שגיאה למקדם מכירות מצוין.
 
 

מתלונני פרסי

כל מתלונני פרסי באשר הם, אנא קראו את הטור שעסק בנושא. הם לא משקרים/מנסים לרמות אתכם – הם המציאו משחק וזכותכם המלאה לבחור אם לשחק בו או לאו. לגבי החזר התשלום – חתמתם על חוזה תקין ולפיכך, בעניין זה, אתם תלויים בטוב ליבם של המנהלים. במקרה הזה יצאתם יחסית בזול, להמשך, מומלץ לבדוק היטב לפני ששולפים את הכרטיס.
 

ככה תשיגו אותנו

דפקו אתכם? תנו לנו להפוך שולחנות!
דוא"ל: doberman_report@nana.co.il (נא לצרף שם ומספר טלפון).
להצטרפות לרשימת הדיוור של הדוברמן, שילחו לנו מייל עם המילה REPORT.
(דרכים נוספות ליצירת קשר)

גילוי נאות: דוברמן מתפרסם בפורטל נענע הנמצא בבעלות חברת נטוויז'ן. עם זאת, הוא נטול פניות לחלוטין.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by