ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ברין: אני ממליץ למיקרוסופט שלא להתכופף במקלחת 
 
 ברין ופייג`, איזה חתיכים! (נענע)   
 
ליסה ברטליין, רויטרס

סרגיי ברין, ממקימי גוגל, מדבר על התחרות החדשה בתחום החיפוש באינטרנט ועל היריבות על יאהו ומיקרוסופט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שוק החיפוש באינטרנט מעורר תאווה רבה בקרב תאגידי האינטרנט הגדולים, אחרי שגוגל עשתה עליו מיליונים והפכה לשליטה הגדולה בתחום.

MSN של מיקרוסופט פוזלת לכיוון כבר זמן מה, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מנוע חיפוש משל עצמה. יאהו, שגוגל היה בן טיפוחיה, התנתקה סופית מענקית החיפוש ומתחרה איתה באמצעות שימוש במנועי חיפוש מתחרים, כמו אינקטומי ואוברצ'ר.
 
 
בגוגל שמים לב למתרחש. סרגיי ברין, ממקימי גוגל, אמר אתמול (שלישי) בראיון לרויטרס כי "אנחנו רואים שתחום החיפוש זוכה להרבה יותר תשומת לב כעת מצד יאהו ומיקרוסופט". לדבריו, מדובר ב"רמה חדשה של תחרות ועלינו לקחת את זה ברצינות".

גוגל הודיעה אתמול על השקת מספר שירותים נוספים. במקביל, התפרסם מחקר חדש (!) לפיו גולשי האינטרנט משתמשים ביותר ממנוע חיפוש אחד כשהם מחפשים מידע. המחקר, של חברת סקרי השוק comScore Networks, הראה כי האמריקאי הממוצע ביצע 28.4 חיפושים בדצמבר 2003, והוא השתמש ביותר ממנוע חיפוש אחד כדי לעשות זאת. גוגל סירבה להגיב על הממצאים.

בנוסף לתחרות עם יאהו ומיקרוסופט, גוגל זוממת כבר כמה חודשים לצאת להנפקה בבורסה, הנפקה שנדחתה כבר מספר פעמים. ומה יש לברין לומר בעניין? כצפוי, הוא סירב להתייחס לנושא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by