ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
20,000 ישראלים נטשו את קאזאה 
 
 מנכ``ל NMC, זאב שליק, בהשקת songs (צילום: נענע)   
 
עידו קינן

חנות המוזיקה songs.co.il של NMC מכרה השבוע את השיר ה-20,000 – "איך זה מרגיש" של כנסיית השכל; בממוצע, נמכרו בחנות 6600 שירים בחודש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת NMC מדווחת היום על מכירת 20,000 שירים בחנות המוזיקה המקוונת שלה, songs.co.il, שהושקה בנובמבר. השיר ה-20,000 הוא "איך זה מרגיש" של כנסיית השכל, והקונה, שובל ירושלמי, זכה בהופעה פרטית של הלהקה בביתו.

בחודש הראשון דיווחה NMC על מכירה של ששת-אלפים שירים. כלומר, בחודשיים שלאחר מכן נמכרו 7000 שירים בחודש בממוצע – נתונים יפים לאתר שמקבל חשיפה בעיתונות, אבל טרם יצא בקמפיין מסודר.

המחיר לשיר בעת ההשקה היה ארבעה שקלים, ומחיר אלבום – 35 שקלים. אולם כפי שפורסם בחיים ברשת, האתר יצא במבצע של שירים במחירים של בין 3.5 ל-2.8 שקלים, לרוכשים כרטיס MySongs בסכום קבוע מראש ל-10, 20 או 30 שירים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by